. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47104 تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 | 07:37 ق.ظ

شخصیت زنده یاد کوچکعلی کمالی می تواند نقشه راه ایثار، وحدت و خدمت باشد

«عامل ثبات و حیات در جامعه باشیم!! / شخصیت زنده یاد کوچکعلی کمالی می تواند نقشه راه ایثار، وحدت و خدمت باشد/ به چیزی جزو اعتلای جیرفت کهن و استقلال جنوب نیاندیشیم.» ✍️به قلم: سلطانی نژاد اسحق باید گفت ما مردم جیرفت از سالهای گذشته تا کنون علینه و اسیر لج بازی، سیاست بازی و […]

«عامل ثبات و حیات در جامعه باشیم!! / شخصیت زنده یاد کوچکعلی کمالی می تواند نقشه راه ایثار، وحدت و خدمت باشد/ به چیزی جزو اعتلای جیرفت کهن و استقلال جنوب نیاندیشیم.»

✍️به قلم: سلطانی نژاد اسحق

باید گفت ما مردم جیرفت از سالهای گذشته تا کنون علینه و اسیر لج بازی، سیاست بازی و بازیچه دست یک عده از اشخاص به ظاهر دوست بوده ایم و بیشتر از زاویه دید و بغض آنها در مواجهه با برنامه جناح مقابل و سخن فرد مخالف حقیقت را دیده، قضاوت کرده و واکنش داشته ایم.

امروز هم بسان سالها و ادوار گذشته اشخاصی در این شهر داریم که به جای ایجاد آرامش، ثبات و حیات جامعه در بین گروهها و اعضای تصمیم گیر و تصمیم ساز یک روز در این جبهه و روزی دیگر در جبهه ای دیگر عامل نفاق، تفرقه و بی ثباتی شده اند!!
به طوری که می بینید حق و حقوق مردم به بازی گرفته می شود و مردم روز به روز از حقوق حقه و خواسته و مطالبات خود دور و دورتر می شوند.
نتیجه این می شود شهری که چند دهه دائیه استان شدن داشته، امروز گوی سبقت را به شهری که خود را برای ما «دامان مادر» می داند واگذار کرده است که آن چیزی جزو صدای سیلی اشخاص به ظاهر دوست بر پیکر این کهن شهر نبوده است؟!
البته اشخاصی هم بوده اند که هدف و نیتی به جز آرامش، پیشرفت و آبادانی این کهن دیار طلایی نداشته اند. که برای مثال می توان از زنده یاد #کوچکعلی_کمالی بزرگمرد اخلاق و سیاست که همیشه عامل وحدت بین جناحین سیاسی، امید مردم در صحنه های اجتماعی و معلمی دلسوز که ساحل آرامش و دریای دانش شاگردان خود بوده است نام برد.
بزرگمردی که هم تجربه میدان و هم سیاست داشت. و ثابت کرد که بعد از میدان مقدس جبهه و جهاد، بزرگترین میدان برای او میدان وحدت و خدمت است و بهترین سیاست در جامعه و نزد مردم، صداقت است که ایشان تا لحظه ی وفات خادم صادق مردم بود.
شخصی نبود در این شهر از لحظه ی بیماری تا لحظه ی پرکشیدن روح بلند ملکوتی این مرد خدا دست به دعا نشود و ابراز نگرانی و ناراحتی نکند.
اما چه حیف که او را از دست دادیم!

مسئولین محترم، جوانان عزیز و مردم گرامی نیک بدانید که امروز شخصیت زنده یاد کوچکعلی کمالی نقشه راه ایثار، وحدت و خدمت است.
راهی که این روزها سخت به آن نیاز داریم و به برای برون رفت از مشکلات و موانع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به آن محتاجیم. مردم عزیز، مسئولین محترم بیایید تا دیر نشده دست یاری در دست هم بگذاریم و به چیزی غیر از اعتلای جیرفت کهن و استقلال جنوب نیاندیشیم. ۱۴۰۰/۰۶/۲۵

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =