. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47121 تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 | 14:10 ب.ظ

بازدید دادستان جیرفت از روند اجرای رزمایش پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان

حسین سلامی، دادستان جیرفت و سرهنگ محمدرضایی فرماندهی انتظامی این شهرستان در اولین ساعات روز قبل از طلوع افتاب، ضمن حضور در بخش بلوک پس از صدور فرمان اجرای رزمایش پاکسازی، دستور اجرای رزمایش پاکسازی در بخش های تابعه شهرستان جیرفت را با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان صادر کردند. دادستان جیرفت در حاشیه این […]

حسین سلامی، دادستان جیرفت و سرهنگ محمدرضایی فرماندهی انتظامی این شهرستان در اولین ساعات روز قبل از طلوع افتاب، ضمن حضور در بخش بلوک پس از صدور فرمان اجرای رزمایش پاکسازی، دستور اجرای رزمایش پاکسازی در بخش های تابعه شهرستان جیرفت را با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان صادر کردند.

دادستان جیرفت در حاشیه این رزمایش گفت: پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت امنیت شکل گرفته است.

حسین سلامی افزود: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم است و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند، پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود

وی اظهار داشت: خدمات انجام شده در شهرستان جیرفت به برکت فعالیت های شبانه روزی دستگاه قضایی نیروی انتظامی، و همه نیروهای امنیتی شهرستان است.

دادستان جیرفت مهمترین دست مایه این شهرستان را وفاق و همدلی برشمرد و گفت: هر چه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد به برکت جان فشانی های سربازان و تلاشگران این نظام، امنیت بیشتری بوجود می آید.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از نیروی انتظامی خواست تا طرح پاکسازی محلات حاشیه نشین بخش های تابعه شهرستان از توزیع کنندگان مواد مخدر و سلاح‌های گرم و سرد و متهمان تحت تعقیب را اجرا کنند.

سلامی با اشاره به وجود برخی مشکلات در بخش های حاشیه جیرفت، اظهار کرد: حدود بیشتر از یک سوم از جمعیت شهر جیرفت در محلات حاشیه ای زندگی می کنند که جمعیت قابل توجهی است.

🔻وی افزود: طی سال‌های گذشته با بررسی های صورت گرفته بسیاری از روستاها ی حاشیه شهر که بستر آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و بروز انواع بزه و جرم هستند، شناسایی شده است.

دادستان جیرفت اضافه کرد: متاسفانه برخی اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار امنیت این مناطق را دچار خدشه کرده و ناامنی را در سایر مناطق شهر نیز بوجود می آورند.

♦️وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی برقراری امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت را در مناطق حاشیه نشین در اولویت قرار داده است، اظهارداشت: براین اساس از نیروی انتظامی شهرستان خواسته ایم تا طرح پاکسازی این بخش ها که سابقا نیز در چند مرحله اجرایی شده را دوباره در این روستاها اجرایی کند.

🛑مدعی العموم شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: بزودی با اجرای این طرح علاوه بر پاکسازی بخش ها و روستاهای حاشیه نشین شهر از مجرمان سابقه دار و سلاح های سرد و گرم، خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر می شوند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =