برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، حول خدمت رسانی به مردم است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

🔻سرهنگ بهروز فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس حول خدمت رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: برنامه های حوزه خدمت رسانی از تنوع و تکثر برخوردار است و یکی از این برنامه ها افزایش ضریب امنیتی در روستاها است.

🔻وی ادامه داد: در همین راستا آماده سازی پایگاه های مقاومت بسیج با هدف ارتقای امنیت و با مشارکت ناجا و همچنین اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی از برنامه های حوزه خدمت رسانی در هفته دفاع مقدس است.

🔻بهروز اظهار کرد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در دستور کار برنامه های هفته دفاع مقدس قرار دارد و بر همین اساس تعداد ۴۲ باب مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۸ طرح آبرسانی بزرگ روستایی به بهره برداری می رسند.

🔻فرمانده سپاه شهرستان جیرفت افزود: در راستای اجرای طرح های آبرسانی ۲۰ هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند و علاوه بر این نیز چند سالن ورزشی در مناطق محروم به بهره برداری می رسد.

🔻وی بیان کرد: در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی اجرای طرح کمک مومنانه در دستور کار قرار دارد و همچنین قرار است با حضور مسئولین میز خدمت در روستاها راه اندازی شود و آنها به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

🔻بهروز ابراز کرد: طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون گروه های هدف بر علیه کرونا با قوت بیشتری در این هفته تداوم می یابد تا به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان برای کنترل بیماری کرونا کمک کنیم.

🔻فرمانده سپاه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی امسال مدل جدیدی از مراسم و یادواره ها را برگزار خواهیم کرد و بر همین اساس برگزاری یادواره های شهدا به صورت خانگی و محله ای با حداقل جمعیت در دستور کار قرار دارد.

🔻وی اضافه کرد: قرار است ۵۰ یادواره خانگی شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا و به صورت محدود برگزار شود و همچنین یادواره شهدا همچون یادواره شهدای دانش آموز به صورت مجازی برگزار می شود.

🔻بهروز اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای شهرداری، رژه موتوری، گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از آزادگان، رزمندگان، زنان ایثارگر و خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

🔻فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ادامه داد: در حوزه فعالیت های فرهنگی نیز برگزاری مسابقات فرهنگی، معرفی کتاب در فضای مجازی، پخش فیلم های دفاع مقدس در مساجد، استفاده از راویان دفاع مقدس برای معرفی عملیات دفاع مقدس و معرفی شهدای محله در مساجد در دستور کار برنامه های دفاع مقدس قرار دارند.

🔻وی تاکید کرد: در بحث فضا سازی اماکن متناسب با هفته دفاع مقدس تمرکز ما بر این است که بتوانیم بگونه ای فضاسازی کنیم که حال و هوای شهر متناسب با این هفته باشد.

🔻وی عنوان کرد: در بحث فضای مجازی نیز برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده و قرار است انیمیشن، عکس نوشت و کلیپ هایی با مضمون دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر شوند تا از این طریق بتوان در تبیین و معرفی دفاع مقدس گام برداشت./ شبستان