. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47127 تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 | 14:59 ب.ظ

جلوگیری از برداشت غیرمجاز معادن با دستور مدعی‌العموم در رودبار جنوب

طی بازدید از پیش تعیین نشده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از معادن شن و ماسه و با دستور دادستان از ادامه فعالیت و برداشت غیر مجاز دو معدن جلوگیری شد و این معادن تا زمان اخذ مجوز قانونی موقتا پلمب شدند. حامد عمرانی، دادستان رودبار جنوب در راستای حفظ و حراست از […]

طی بازدید از پیش تعیین نشده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از معادن شن و ماسه و با دستور دادستان از ادامه فعالیت و برداشت غیر مجاز دو معدن جلوگیری شد و این معادن تا زمان اخذ مجوز قانونی موقتا پلمب شدند.


حامد عمرانی، دادستان رودبار جنوب در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع بیت‌المال به همراه رئیس اداره صمت شهرستان و رئیس کلانتری مرکزی و دو اکیپ از نیروهای یگان تکاوری از معادن شن و ماسه سطح شهرستان به صورت میدانی بازدید کرد.


این مقام قضایی بیان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۹ قانون معادن مصوب ۱۳۷۷ هرگونه فعالیت و برداشت از معادن باید با اخذ مجوزات قانونی از مراجع ذی‌صلاح باشد در غیر صورت برداشت غیر مجاز محسوب و با مرتکب به عنوان متصرف غیر قانونی در اموال دولتی برخورد قضایی خواهد شد.


وی با بیان اینکه هر جا حقوق عامه مردم و بیت المال مورد تضییع قرار بگیرد، دستگاه قضایی ورود قاطع را تکلیف خود می داند،گفت: از مردم شریف تقاضا می شود در صورت مشاهده چنین مواردی با گزارش به موقع خود، مرجع قضایی را در اجرای این تکلیف خطیر یاری کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =