تدابیر پلیس جیرفت خود را در افزایش کشف سرقت و موادمخدر نشان داد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان “جیرفت ” از افزایش ۳۵ درصدی کشف انواع سرقت و ۴۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدرضایی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:در راستای اجرای طرح های پیشگیرانه با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و دستگیری سارقان،خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی، طی ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه آن توفیقات خوبی در این شهرستان به دست آمده است.

وی افزود: طی این مدت با بکارگیری توان اطلاعاتی و عملیاتی واحدهای تابعه و اشرافیت اطلاعاتی بر سارقان و مالخران در مجموع ۹۰۴ سارق شناسایی و ضمن دستگیری آنان هزارو ۳۱۰ فقره سرقت کشف شد که در این زمینه نسبت به سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشف انواع سرقت در شهرستان بوده ایم.

این مقام انتظامی در ادامه مواد مخدر را زمینه ساز و ریشه جرائم بسیاری برشمرد و گفت:برخورد ومقابله با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر یکی از مطالبات مردم از پلیس است که در این راستا ۶ تن و ۲۹۶ کیلو گرم مواد مخدر در سال جاری کشف شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۸ درصدی داشته است.

سرهنگ “محمدرضایی ” اشاره ای هم به دیگر اقدامات داشت و افزود: در شش ماهه نخست امسال ۳۱۲ خرده فروش مواد مخدر و ۱۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند که علاوه بر این افزایش قابل توجه کشفیات سوخت قاچاق را نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان “جیرفت ” اشاره ای هم به تصادفات فوتی و جرحی درون شهری کرد و افزود: خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط همشهریان در زمینه تصادفات جرحی ۱۴ درصد و تصادفات فوتی هم ۶۷ درصد کاهش سوانح داشته ایم که امیدواریم شهروندان نیز با توجه جدی تر به نکات ایمنی و خود مراقبتی در همه زمینه ها ما را در پیشگیری از جرائم یاری کنند.