دیدار دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با قهرمان طلایی پارالمپیک


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

سعید افروز دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با دکتر زاهدی دیدار و از حمایت های وی تشکر کرد.

🔻دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: باعث غرور و افتخار ماست که یک نفر از عزیزان کرمانی توانسته در سطح پاراالمپیک مدال طلا کسب و رکورد دنیا را در این رشته به نام خود ثبت کند.

🔻 افروز نیز در ادامه گزارشی از استعدادها و البته مشکلات ورزشکاران جنوب ارائه و دکتر زاهدی را برای کمک به حل مشکلات و شناساندن این استعدادها دعوت کرد.

🔻در پایان این نشست دکتر زاهدی با اهداء لوح سپاس از این قهرمان ورزشی تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است ….

🔻چه غرور آفرین است اراده پولادین شما که با مناعت طبع، پذیرش سختیها، تمرینات مداوم و دعای خیر والدین محترمتان، یکی از آرزوهای ملت ایران را برآورده ساختید و موفق به شکستن رکورد جهانی پرتاب نیزه و کسب مدال پرافتخار پارالمپیک توکیو برای ایران شدید.
🔻افتخارآفرینی شما در عرصه پاراالمپیک توکیو خالق روزهای پرخاطره ای است که در هر زمان یادآوری آن مایه افتخار و مباهات ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمان خواهد بود و همواره در یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار خواهید شد.
🔻به پاس زحمات و تلاشهای صادقانه و بی شائبه حضرت عالی، این لوح سپاس تقدیم شما می گردد. از خداوند متعال سلامتی، تندرستی، شادمانی و توفیق روزافزون برایتان مسئلت می نمایم.