. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47130 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 | 07:58 ق.ظ

پیگیری اخذ امتیاز یک تیم فوتبال درلیگ دسته سوم برای کهنوج

🔻منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی درنشست خبری با روسای ادارات ورزش وجوانان و هیئت‌های فوتبال پنج شهرستان جنوبی گفت: به دلیل کمبود سرانه ورزشی در حوزه انتخابیه ، با پیگیری هایی که انجام شد، مبلغ ۵میلیارد تومان از وزارت نفت و مبلغ ۲ میلیارد تومان از مناطق محروم امور عشایری جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم […]

🔻منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی درنشست خبری با روسای ادارات ورزش وجوانان و هیئت‌های فوتبال پنج شهرستان جنوبی گفت: به دلیل کمبود سرانه ورزشی در حوزه انتخابیه ، با پیگیری هایی که انجام شد، مبلغ ۵میلیارد تومان از وزارت نفت و مبلغ ۲ میلیارد تومان از مناطق محروم امور عشایری جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم درپنج شهرستان جنوبی جذب شده است که در حال برگزاری مناقصه است.

🔻 وی همچنین از پیشنهاد وپیگیری اختصاص بودجه سالانه ورزشی توسط صنایع معدنی و صنعتی فعال در استان، درشورای راهبردی استان خبر داد و گفت :پیگیری از وزرای مربوطه ،جهت متقاعد کردن صنایع معدنی وصنعتی استان در توسعه زیرساختهای پنج شهرستان جنوبی را تا حصول نتیجه دنبال خواهم کرد.

🔻عضو کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی ، از طرح توسعه فوتبال جنوب توسط دکتر چمنی استقبال کرد و گفت: این طرح را جهت پیگیری های لازم درسطح ملی و منطقه‌، هر چه سریعتر تهیه وتنظیم کنید.

🔻 وی پیرامون ورزش های همگانی نیز تاکید کرد که تور دوچرخه سواری پنج شهرستان جنوبی باهمکاری مدیران اداره ورزش جوانان این شهرستان ها دنبال شود.

🔻منصور شکرالهی دراین نشست صمیمی از پیشنهاد هیئت فوتبال پنج شهرستان جنوبی جهت اخذ امتیاز یک تیم در لیگ دسته سوم فوتبال استقبال کرد و طی تماس های تلفنی جداگانه ای در استان آن را پیگیری کرد.

🏐تعمیر وبهسازی سالن والیبال کهنوج

🔻پس از این جلسه نماینده پنج شهرستان جنوبی در دیداری که با جمعی از ورزشکاران والیبال کهنوج داشت دغدغه های آنها را شنید واز مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان قول مساعدتعمیر و بهسازی سالن والیبال را به صورت تلفنی گرفت. و سپس دو عدد توپ والیبال و ۱۵دست لباس ورزشی را به اعضای این تیم والیبال اهدا کرد.

🔻سپس پایان بخش این نشست ورزشی ،دیدار وملاقاتهای مردمی با شهروندانی بود که درمحل جلسه حضور یافته بودند.که نماینده پنج شهرستان جنوبی با سعه ی صدر به رفع مشکلات آنها پرداخت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =