. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 47305 تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 | 13:04 ب.ظ

بازدید دادستان مرکز استان کرمان از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد

اقدامات دادستانی عنبرآباد در مبارزه با جرائم خشن، صیانت از بیت المال و رفع موانع تولید قابل تقدیر است صبح امروز، دادخدا سالاری، دادستان مرکز استان کرمان به اتفاق هیات همراه از دادسرای عمومی و انقلاب، کلانتری و پلیس‌های تخصصی شهرستان عنبرآباد بازدید و بر روند پیگیری پرونده های قضایی نظارت کرد. دادخدا سالاری در […]

اقدامات دادستانی عنبرآباد در مبارزه با جرائم خشن، صیانت از بیت المال و رفع موانع تولید قابل تقدیر است

صبح امروز، دادخدا سالاری، دادستان مرکز استان کرمان به اتفاق هیات همراه از دادسرای عمومی و انقلاب، کلانتری و پلیس‌های تخصصی شهرستان عنبرآباد بازدید و بر روند پیگیری پرونده های قضایی نظارت کرد.

دادخدا سالاری در حاشیه این بازدید با اشاره به همجواری شهرستان عنبرآباد با یکی از استان های مرزی، افزود: این همجواری باعث شده است که این شهرستان مهاجر پذیر باشد و تعدادی از مجرمین تحت تعقیب، این منطقه را برای سکونت انتخاب کنند.

وی بااشاره به این مطلب که حضور مجرمین غیر بومی باعث افزایش جرائم خشن در سطح شهرستان عنبرآباد می شود، تصریح کرد: تلاش دادستانی شهرستان قاطع، قانونی و بازدارنده است که شایسته تقدیر می‌باشد و موجبات خرسندی شهروندان را فراهم کرده است.

دادستان مرکز استان کرمان در ادامه بیانات خود با اشاره به دستور مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۰ بعنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، عنوان کرد: دادستانی شهرستان عنبرآباد این فرمایش مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است و با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال جاری با رفع موانع تولید؛ زمینه سرمایه گذاری افراد و فعالیت معادن سطح شهرستان عنبرآباد که از مناطق معادن خیز استان است، فراهم شده است.

سالاری همچنین صیانت از بیت المال را از اهداف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و گفت: با پیگیری دادستانی شهرستان عنبرآباد، بیش از ۵۰ هکتار از اراضی ملی و انفال از ید متصرفین غیر قانونی خارج و بیت المال اعاده گردیده است.

گفتنی است در این بازدید دادخدا سالاری، دادستان مرکز استان کرمان، سلطانی معاون دادستان کرمان، ابراهیم سلیمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد و سرهنگ فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با حضور در محل کلانتری و پلیس های تخصصی بر روند پیگیری پرونده های قضایی، نظارت کردند و در ادامه به منظور نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از بازداشتگاه های موقت سطح شهرستان بازدید شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =