. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 47308 تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 | 13:27 ب.ظ

یادواره شهدای شهرداری جیرفت برگزار شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل، شامگاه دیشب ۶ مهرماه یادواره شهدای شهرداری جیرفت با حضور خانواده شهدا، مردم و مسولان در محوطه شهرداری شهر جیرفت برگزار  شد. سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه جیرفت در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، گفت: در هیاهو های امروز جامعه، برگزاری یادواره شهداء نمونه ای از جهاد است. […]

به گزارش کنارصندل، شامگاه دیشب ۶ مهرماه یادواره شهدای شهرداری جیرفت با حضور خانواده شهدا، مردم و مسولان در محوطه شهرداری شهر جیرفت برگزار  شد.

سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه جیرفت در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، گفت: در هیاهو های امروز جامعه، برگزاری یادواره شهداء نمونه ای از جهاد است.

وی با بیان این مطلب که دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، خاطرنشان کرد: شهدای ما محصول کربلا و ادامه دهنده راه عاشورای حسینی هستند.

وی ابراز کرد: اربعین حسینی ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی ایران و جلوه ای از تمدن عاشورایی است.

سرهنگ بهروز با بیان این مطلب که امروز با ۲ تفکر مقاومت و سازش مواجه ایم، اظهار کرد: باید بنگریم شهدا کدام مسیر را در پیش گرفته اند و قطعا مسیر سازش و سلطه پذیری هرگز راه شهدا و ایثارگران ما نبوده است.

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: ‌قهرمانان ما متکی به شهدا و اهل بیت (ع) هستند و سعید افروز قهرمان جهان گواهی بر این مدعا است.

وی تصریح کرد: یادواره شهدا بر افکار جامعه به ویژه نسل جوان موثر است و گامی در راستای ایجاد تمدن اسلامی به شمار می‌رود.

بهروز در خاتمه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، عنوان کرد: عطر و بوی شهدا باید در سراسر شهر پراکنده شود تا نسل نو بیش از پیش با سیره آنها آشنا شود.

تصاویر: حسین نادری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =