رسیدگی به مشکلات ۶۰ نفر از مراجعان در جریان ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری کرمان با مردم جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی، رئیس حفاظت و اطلاعات، معاون قضایی و مسئول نظارت و ارزشیابی قضات و معاون دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیش از ۶۰ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره، دیدار و گفتگو کرد.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونین وی ضمن استماع موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را به مراجع قضایی صادر و در برخی از موارد نیز به صورت تلفنی موضوعات را در حضور مراجعین پیگیری کردند.

گفتنی است دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان کرمان به صورت مستمر چهارشنبه هر هفته برگزار می شود و دیدار حضوری با مردم شهرستان ها و رسیدگی به درخواست های آنها یکی از مهمترین برنامه های حضور مقامات ارشد قضایی در نقاط مختلف استان است.

شایان ذکر است در مرکز استان کرمان امکان برگزاری ملاقات مردمی با شهرستان های مختلف با استفاده از سامانه های نوین و برخط نیز فراهم شده است.

همچنین یادآور می شود: تمامی برنامه های ملاقات حضوری رییس کل دادگستری و مقامات قضایی با مردم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.