. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47495 تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | 12:33 ب.ظ

انجام یکی از سخترین عمل های جراحی در بیمارستان جیرفت

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت، شب گذشته ۸ مهرماه، خانم میانسالی در پی تصادف با تشخیص قطع شدن شریان براکیال (شاهرگ اصلی و تغذیه کننده خون دست ) بسیار بدحال در حالی که خون زیادی از دست داده بود وارد بیمارستان امام خمینی جیرفت شد. با عکس […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت، شب گذشته ۸ مهرماه، خانم میانسالی در پی تصادف با تشخیص قطع شدن شریان براکیال (شاهرگ اصلی و تغذیه کننده خون دست ) بسیار بدحال در حالی که خون زیادی از دست داده بود وارد بیمارستان امام خمینی جیرفت شد.

با عکس العمل سریع پرسنل کارآزموده اورژانس بیمارستان امام بلافاصله بدون فوت وقت وارد اتاق عمل کاملا مجهز و با مجرب ترین پرسنل شد.

عمل جراحی با تیم جراحی و بیهوشی با حضور دکتر سوده کوهستانی (متخصص بیهوشی و رییس بیمارستان )، دکتر حمزه محمدی (متخصص و جراح عمومی ) ، دکتر سینا حیدری (متخصص و جراح ارتوپدی ) و پرسنل شیفت عصر و شب اتاق عمل و بیهوشی که جانانه و با همه ی توان برای بیمار تلاش کردند، آغاز شد

بیمار در اتاق عمل یکبار ایست قلبی کرده و با دست به کار شدن سریع تیم احیا حاضر در اتاق عمل ، با یاری خدا بیمار مجددا به زندگی برگشته و بعد از انجام سه ساعته عمل جراحی بیمار به بخش icu بیمارستان با حالت اینتوبه (قرار گیرفتن لوله در نای بیمار و انجام تنفس مصنوعی ) منتقل شده است .

خوشبختانه صبح امروز بیمار اکستیوب (لوله از نای بیمار خارج شده و قادر به تنفس خود به خودی بوده ) شده و حال عمومی اش خوب است.

جا دارد از همه پزشکان و پرسنلی که در عملیات انجام عمل جراحی و احیا این بیمار حضور داشتند و همه پرستاران باتجربه اورژانس و icu بیمارستان تقدیر و تشکر شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =