اخذ رضایت اولیای دم برای ۷ مددجوی زندان جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان از زندان جیرفت و با همت دستگاه قضایی و زندان این شهرستان شادی و آزادی به مددجویان این زندان اهدا شد.
یدالله موحد در جریان سفر سه روزه به جنوب استان کرمان و بازدید از زندان شهرستان جیرفت زمینه آزادی و رای باز شدن ۵۳ مددجوی واجد شرایط این زندان فراهم‌ شد.

با تهمیدات دادستان جیرفت و مجموعه زندان جیرفت ۵۳ نفر از مددجویان آزادی خود را به دست آوردند
رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین از اخذ رضایت اولیای دم برای ۷ مددجو و رهایی آنها از قصاص خبر داد و افزود: طی سال جاری ۷۴ جلسه صلح و سازش در شهرستان جیرفت برگزار شد و ۲۳ جلسه در مورد رضایت اولیای دم از قصاص برگزار شده است.


نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: در جریان بازدید از زندان شهرستان جیرفت به هر یک از مددجویان حاضر در بندهای بسته این زندان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان جهت خرید از فروشگاه اهدا شد.


موحد تصریح کرد: ۷۰۰ بسته‌معیشتی جهت توزیع در بین خانواده مددجویان نیازمند این شهرستان آماده و توزیع شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که زندان یکی از ابزارهای حاکمیتی برای برخورد با مجرمان جرایم خطرناک است که امنیت و آرامش مردم و جامعه را دچار اخلال می کنند.
وی تاکید کرد: باید درباره جرائم مهمی که امنیت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازد و با نهایت سختی و شدت عمل برخورد شود.


وی بر دسته بندی مددجویان زندان ها و تدوین نقشه جرائم آنها نیز تاکید کرد و ادامه داد: با رده بندی جرائم آنها می توان برنامه ریزی های دقیق را برای اصلاح و تربیت این مددجویان انجام داد.