. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 47557 تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | 09:29 ق.ظ

امام جمعه عنبرآباد: ارتباط مستقیم و مستمر با مردم است و حضور در صفوف نماز جمعه و جماعات و اجتماعات مردمی، برای مدیران ضرورت است

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: باشد که همه ما از رهگذر کسب تقوا به سر منزل مقصود که حسن عاقبت باشد نائل آییم وی افزود: گرفتاریها و دل‌مشغولی ها، باعث گسست و سرد شدن محیط خانواده ها شده […]

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: باشد که همه ما از رهگذر کسب تقوا به سر منزل مقصود که حسن عاقبت باشد نائل آییم

وی افزود: گرفتاریها و دل‌مشغولی ها، باعث گسست و سرد شدن محیط خانواده ها شده است و این خطر است و عواقب بسیار بدی در نظام خانواده دارد.

ایشان به ۱۲ مهر ماه روز وقف اشارد کرد و گفت: وقف، بهترین مصداق حسنه در نیکوکاری است که بعنوان میراثی زیبا از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار برای ما مانده است‌ و وقف گوشه ای از ایثار و جاودانگی را به نمایش می گذارد لذا باید این فرهنگ ناب در جامعه ما نهادینه گردد.

امام جمعه عنبرآباد با گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: در جمهوری اسلامی، مظهر امنیت نیروی انتظامی است. امنیت پایه و اساس است و این امنیت عبارت است از نیروی انتظامی که ان شاالله مجاهدت این عزیزان ماجور خواهد بود.

وی گفت: تاکید مقام معظم رهبری به همه مدیران ارشد میانی و پایین دستی ارتباط مستقیم و مستمر با مردم است و حضور در صفوف نماز جمعه و جماعات و اجتماعات مردمی، برای مدیران یک ضرورت است و این مقامات و پست های مقطعی فقط یک آزمون الهی است و آنچه می ماند قدر دانستن فرصت ها و خدمت به مردم است.

بامری افزود: تکیه دادن به صندلی چرخ دار و پشت میز نشستن کافی نیست بلکه باید در میان میدان بود، که باعث تسریع در حل مشکلات جامعه است، لذا استقرار مسئولان در میدان مدیریتی و استفاده از زمان و مکان به کیفیت ارائه خدمات کمک خواهد کرد که از فرصت ها استفاده بیشتر خواهد شد، آنچه نیاز شهرستان ما نیز است.

وی با بیان اینکه اظهارات ناپخته رئیس جمهور آذربایجان اشتباه راهبردی او را نمایان می کند گفت: تله سیاسی و امنیتی درگیر کردن ایران در آتش فتنه های دشمنان در مسئله آذربایجان است اما ایران استاد صبر و خویشتن داری است مخصوصا در مورد همسایگان خود اما هیچگاه به صهیونیست ها اجازه نخواهیم داد که آنها از این جور مسائل سوء استفاده کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =