. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47581 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 | 10:05 ق.ظ

تجلیل مسئولین عنبرآباد از ورزشکاران مدال آور مسابقات کشوری

🔽صبح امروز با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد؛ایزدی سرپرست فرمانداری عنبرآباد؛رئیس تبلیغات اسلامی؛بخشدار مرکزی ؛سرپرست شهرداری عنبرآباد و دوساری؛نعیم سالاری رئیس شورای شهر عنبراباد؛مدیر آموزش و پروش؛رئیس اداره ورزش و جمعی از مسئولین و ورزشکاران مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور مسابقات کشوری اقایان عبدالله سالاری و یعقوب سالاری مقدم در محل فرمانداری […]

🔽صبح امروز با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد؛ایزدی سرپرست فرمانداری عنبرآباد؛رئیس تبلیغات اسلامی؛بخشدار مرکزی ؛سرپرست شهرداری عنبرآباد و دوساری؛نعیم سالاری رئیس شورای شهر عنبراباد؛مدیر آموزش و پروش؛رئیس اداره ورزش و جمعی از مسئولین و ورزشکاران مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور مسابقات کشوری اقایان عبدالله سالاری و یعقوب سالاری مقدم در محل فرمانداری برگزار شد.

🔽حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در جمع مدال آوران ورزشکار گفت: ورزش یکی از دروازه های معنویت است و ورزشکاران ما در میادین ورزشی، هویت و اقتدار ایرانی همچون؛ مرام، مردانگی و اخلاق را به نمایش می‌گذارند.

🔽وی با بیان اینکه ورزشکاران مستعد ما برای ما افتخارند گفت: راهیابی به مسابقات کشوری و مدال آوری بسیار ارزشمند و مبارک است و تجلیل از ورزشکاران یک وظیفه برای مسئولین محسوب می‌شود.

🔽ایشان عنوان کرد: شناسایی استعدادهای ورزشی و حمایت از آنها امری ضروری است و ان شاالله مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

🔽وی افزود: مسئله ورزش یک ظرفیت بسیار بزرگ در مقابل جنگ نرم بشمار می آید.

🔽امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: بهاء دادن به نسل جوان در عرصه های مهم وظیفه همه است و من برای این جوانان باهمت آرزوی توفیق بیشتر مسئلت دارم.

🔽ایزدی فرماندار عنبرآباد گفت: دین مبین اسلام نسبت به ورزش اهمیت قائل است.

🔽آقایان سالاری برای شهرستان عنبرآباد افتخار آفریدند و ان شاالله در آینده این افتخار بهتر خواهد شد.

🔽خانم دلاری مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد در جمع مدال آوران ورزشکار گفت: این جلسات و دغدغه در ورزش از جانب مسئولین، اتفاق بزرگی است که مایه دلگرمی برای جامعه ورزش است.

🔽وی افزود: در رابطه با ایاب و ذهاب ورزشکاران به شهرهای دیگر جهت انجام مسابقات مختلف مشکل جدی داریم.

🔽گفتنی است در این مراسم از آقای عبدالله سالاری در رشته پرش ارتفاع مقام سوم و یعقوب سالاری مقدم در رشته پیاده روی پیشکسوتان مقام سوم کشور را کسب کردند و در این مراسم از ۲ ورزشکار مدال اور مسابقات کشوری با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =