. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47585 تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 | 10:51 ق.ظ

ورود دادستان جیرفت به موضوع کُت شدن پل دوم هلیل

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت استان کرمان به موضوع ریزش بخشی از پل دوم هلیل جیرفت ورود کرد. حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت استان کرمان صبح امروز به همراه معاون اداره کل راهداری جنوب استان و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان با حضور در محل پل دوم هلیل جیرفت از […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت استان کرمان به موضوع ریزش بخشی از پل دوم هلیل جیرفت ورود کرد.

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت استان کرمان صبح امروز به همراه معاون اداره کل راهداری جنوب استان و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان با حضور در محل پل دوم هلیل جیرفت از محل ریزش این پل بازدید کرد.


سلامی، در حاشیه این بازدید اظهارداشت: این پل در جریان سیلاب چند سال قبل نیز یکبار تخریب شد که کار احداث و بازسازی آن بعد از تخریب در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: مجددا در وسط پل سوراخ بزرگی بوجود آمده، که این اتفاق خطرناک است و جهت جلوگیری از ایجاد خطر برای جان مردم سریعاً باید این مشکل رفع گردد.


سلامی،گفت: طی روز جاری گزارش کاملی از روند شروع تا تکمیل پروژه و اطلاعات کاملی از عملکرد پیمانکار و مهندس ناظر پروژه از سوی دستگاه‌های مربوطه به دادستانی شهرستان اعلام و ارسال می‌گردد و دادستانی نسبت به بررسی آن و برخورد با متخلفان و قصور احتمالی پیمانکار و ناظر پروژه اقدام خواهد کرد.
وی در خصوص احیاء حقوق‌عامه بیان کرد: موضوع احیاء حقوق عامه یکی از مسائل مهم و اصولی است که در قانون‌اساسی به آن اشاره شده و دستگاه قضایی مکلف به انجام آن می‌باشد و در این راستا بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضائیه و دادستانی را احیاء حقوق عامه برشمرده است که دستگاه قضایی تکلیف دارد نسبت به احیاء حقوق عامه مردم تلاش کند و هرجا که احساس کرد این حق تضعیف شده پیگیری کرده و نسبت به احیاء حق اقدام کند.


دادستان عمومی و انقلاب جیرفت استان کرمان با بیان این مطلب که در اجرای اصل ۱۵۶ قانون اساسی و در راستای دستورالعمل‌های ریاست قوه قضاییه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، تاکید کرد: در بحث پیشگیری از تصرفات اراضی، حفظ حقوق بیت المال و در مباحث دیگر دستگاه قضایی به خوبی عمل کرده است و اجازه بی قانونی و تضییع بیت المال و حقوق عامه را نمی‌دهد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 12 =