. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47596 تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 | 14:33 ب.ظ

عاملان توزیع سیمان و فولاد در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: عاملان توزیع سیمان و فولاد در سامانه جامع تجارت به منظور خرید از طریق بورس کالا نام نویسی کنند. مسلم مروجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عاملان توزیع سیمان و فولاد در منطقه جنوب کرمان هرچه زودتر نسبت به دریافت کد […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: عاملان توزیع سیمان و فولاد در سامانه جامع تجارت به منظور خرید از طریق بورس کالا نام نویسی کنند.

مسلم مروجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عاملان توزیع سیمان و فولاد در منطقه جنوب کرمان هرچه زودتر نسبت به دریافت کد بورسی و خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا  اقدام کنند.

وی دلیل ثبت نام عاملان توزیع سیمان و فولاد را در سامانه جامع تجارت را اهمیت بسیار بالای رصد کالا از زنجیره تولید تا عرضه خرده فروشی عنوان کرد و بر ثبت نام در سامانه جامع تجارت و تایید یا رد اسناد خرید دریافتی و ثبت اطلاعات فروش در سامانه تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری کارگروه رصد وضعیت بازار سیمان و فولاد منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: ثبت نام نکردن در سامانه جامع تجارت و ثبت اسناد در سامانه به منزله تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد می شود.

وی اظهار داشت: بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان توزیع سیمان و فولاد را نظارت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود./ ایرنا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + بیست =