معدن مس کرور عنبرآباد در مراحل پایانی اکتشاف است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبرآباد به همراه یکی از مسئولین معدن کرور عنبرآباد با دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزش کنارصندل، خسروی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبرآباد به همراه مهندس احمدی از مسئولین معدن کرور عنبرآباد با سلیمانی دادستان شهرستان عنبرآباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبرآباد ضمن تشکر از همراهی و حمایت دستگاه قضا از روند سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در شهرستان، گزارشی از روند کار و اقدامات انجام شده در حوزه معادن ارائه کرد.


خسروی افزود: معدن مس کرور یکی از معادن بزرگ استان بوده که به گزارش سرمایه گذار در مراحل پایانی اکتشاف است.

سلیمانی دادستان عنبرآباد نیز‌ ضمن اشاره به نام گذاری سال از طرف مقام معظم رهبری گفت: دستگاه قضا همانند گذشته از سرمایه گذاران حمایت نموده و این روند ادامه خواهد داشت و در هرزمان نیاز باشد، در راستای حمایت از سرمایه گذاری و رشد و توسعه اقتصادی شهرستان اقدام می نمائیم.