. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 47601 تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | 07:29 ق.ظ

کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در کمتر از ۴۸ ساعت در عنبرآباد

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف دو دستگاه خودروی سرقتی کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ «رضا فیروزبخت »در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار کرد : در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو سواری در شهرستان […]

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف دو دستگاه خودروی سرقتی کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «رضا فیروزبخت »در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار کرد : در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو سواری در شهرستان های همجوار ، شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودرو های سرقتی بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی عنبرآباد، افزود : در این رابطه ماموران انتظامی نسبت به اجرای طرح مهار و کنترل محور های ورودی وخروجی توام با گشت زنی هدفمند در مناطق حوزه شهری اقدام کردند .وی تصریح کرد : ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی و کشف خودروهای مورد نظر شدند.

سرهنگ فیروزبخت با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد؛ تصریح کرد: پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان و خودرو های کشف شده نیز تحویل مالباختگان شد که این امر رضایت شهروندان را به دنبال داشته و از اقدام به موقع پلیس تقدیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در پایان به شهروندان توصیه کرد:از وسایل ایمنی خودرو نظیر دزدگیر،سوئیچ مخفی،قفل فرمان و قفل پدال استفاده کرده و خودروی خود را در محل های خلوت و تاریک پارک نکنند و از روشن گذاشتن خودرو بدون سرنشین حتی برای لحظه ای خودداری کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =