. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 47724 تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 | 15:01 ب.ظ

در آستانه هفته نیروی انتظامی، نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد برگزار شد

🔽 صبح امروز چهارشنبه سیزدهم مهرماه ۱۴۰۰ در آستانه هفته نیروی انتظامی نشست خبری سرهنگ فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان عنبراباد با اصحاب رسانه برگزار و از خبرنگاران فعال در عنبراباد با اهدای لوح تجلیل بعمل آوردند 🔽در این دیدار سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی گفت: شعار هفته ناجا که از شنبه هفدهم مهرماه […]

🔽

صبح امروز چهارشنبه سیزدهم مهرماه ۱۴۰۰ در آستانه هفته نیروی انتظامی نشست خبری سرهنگ فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان عنبراباد با اصحاب رسانه برگزار و از خبرنگاران فعال در عنبراباد با اهدای لوح تجلیل بعمل آوردند

🔽در این دیدار سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی گفت: شعار هفته ناجا که از شنبه هفدهم مهرماه آغاز می شود “پلیس هوشمند امنیت پایدار” انتخاب شده است.

🔽وی گفت: افتخار نیروی انتظامی، سربازی ولایت فقیه و خدمت به مردم است و در این مسیر تعامل و همکاری با اصحاب رسانه از اولویت های پلیس است.

🔽وی به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی پرداخت و افزود: در هفته مزین به نیروی انتظامی؛ غبارروبی قبور مطهر شهدا، و دیدار با خانواده ایشان، نشست خبری با اصحاب رسانه، حضور در نماز جمعه و ارائه آمار عملکرد از برنامه های پلیس در هفته ناجا است

🔽وی با اشاره به همکاری پلیس در ریشه کن کردن ویروس کرونا گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا نیروی انتظامی در ضدعفونی کردن سطوح، توزیع ماسک بین‌خانواده و همکاران نیروی انتظامی، در اختیار قرار دادن بهداری و آمبولانس و ایجاد نظم در تزریق واکسن، در پیشگیری از ویروس کرونا با بهداشت همکاری کرده است.

🔽وی با اشاره به رویکرد فرهنگی نیروی انتظامی گفت: ۵۰ درصد پرسنل نیروی انتظامی عنبرآباد تحت آموزش قرآن هستند و در رشته حفظ قرآن ۲۷ نفر از خانواده های ایشان سه جزء و ۱۲ نفر حافظ کل قرآن هستند که در این رابطه سال گذشته رتبه برتر در میان پرسنل جوب استان نصیب عنبرآباد شد.

🔽سرهنگ فیروزبخت گفت: با اقدامات خوب پلیس آگاهی، در بحث سرقت های خودرویی ۱۱ درصد و در وقوع جرائم خشن ۵۹ درصد کاهش داشتیم.

🔽وی اقدامات در ایجاد امنیت را خوب توصیف کرد و افزود: در مقوله کشف اسلحه های غیر مجاز همه تلاش را بکار گرفته ایم و در مورد تیراندازی های مجالس عروسی با مجوز دادستانی، در صورت مشاهده داماد و بانی مجلس احضار خواهند شد.

🔽وی گفت: طرح دستگیری اتباع بیگانه بخصوص خوردوهای قاچاق انسان بصورت ویژه دنبال می شود و همشهریان عزیز می توانند گزارشات خود را با سامانه ۱۹۷ جهت هرگونه شکایت و پیشنهاد مطرح نمایند.

🔽وی از کشف ۱۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف دو تن مواد مخدر و دستگیری ۱۳۵ نفر از اول سال خبر داد و افزود: طرح برخورد جدی با سوخت بران و قاچاقچیان عمده مواد مخدر آغاز و چندین خوردو تاکنون توقیف شده است.

🔽ایشان با بیان اینکه هر ماه یک ‌نقطه آلوده بصورت ویژه پاکسازی خواهد شد عنوان کرد: با حمایت دستگاه قضایی استان، تعداد ۲۰ نفر از افراد سوء مصرف مواد مخدر، بعنوان سهمیه به کمپ های ترک اعتیاد کرمان جهت درمان معرفی شده است.

🔽ایشان خاطرنشان کرد:۱۲۹۵۰ خبر ماموریتی به سامانه پلس ۱۱۰ داشتیم که ۵۲۲ پرونده قضایی برای آن تشکیل شده است.

🔽وی با تشکر از طرح گشت رضویون متشکل از بسیجیان گفت: گشت زنی های محلات و روستاها بر عهده گشت رضویون بود که در این رابطه از فرماندهی محترم سپاه ناحیه عنبرآباد که همیشه حامی و همدم پلیس هستند تشکر می کنم.

🔽فرمانده نیروی انتظامی گفت: از طلافروشی های سطح شهر درخواست دارم در سامانه هشدارهای الکترونیکی کسب خود را ثبت کنند و در طرح تجمیع جهت امنیت بیشتر همکاری نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =