تامین سلامت و امنیت مهمترین ماموریت پلیس و دانشگاه علوم پزشکی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تامین سلامت و امنیت مردم از مهمترین نیازهای بشری است و این دو نیاز مهم از ماموریت های پلیس و دانشگاه علوم پزشکی است .

به گزارش کنارصندل، دکتر ” اصغر مکارم” به همراه جمعی ازکارکنان دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا با حضور در کلانتری ۱۲ شهید بهشتی با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است و همه باید با همدلی و وحدت در این زمینه تلاش کنیم.

وی پروژه های مشترک در خصوص تغییر رفتار و سبک زندگی مردم، تقویت تعاملات در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از جمله برنامه های هر دو دستگاه دانست افزود: برگزاری نمایشگاه های مشترک پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی، برگزاری کلاس های آگاه سازی برای دانشجویان خصوصا در خوابگاه های دانشجویی از جمله اولویت هایی است که می تواند در دستور کار قرار گیرد.

دکتر مکارم در پایان همکاری بی شائبه پلیس با مجموعه بهداشت و درمان در جریان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس در تمام ماموریت ها بازوی توانمند نظام ، دانشگاه علوم پزشکی و همیار همیشگی مردم است.

در ادامه سرهنگ “رضا محمد رضایی” فرمانده انتظامی شهرستان  نیز از تلاش های بی شائبه و از جان گذشتگی های کادر بهداشت و درمان در جریان مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد و اظهار داشت : تعامل مشترک پلیس و دانشگاه علوم پزشکی می تواند نقشه راه ماموریت مشترک دو دستگاه باشد.

گفتنی است درپایان این دیدار ازطرف رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی از فرمانده و کارکنان کلانتری ۱۲ شهید بهشتی با اهداء گل و لوح تقدیر به عمل آمد.