. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 48076 تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 | 21:42 ب.ظ

سرهنگ فیروزبخت خبر داد: قاتل فراری در عنبرآباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان «عنبرآباد» گفت:فردی که در جریان یک نزاع مسلحانه مرتکب قتل شده بود،کمتر از ۲۴ ساعت توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد. به گزارش کنارصندل، سرهنگ رضا فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بیان کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره […]

فرمانده انتظامی شهرستان «عنبرآباد» گفت:فردی که در جریان یک نزاع مسلحانه مرتکب قتل شده بود،کمتر از ۲۴ ساعت توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش کنارصندل، سرهنگ رضا فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بیان کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری مسلحانه منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان عنبرآباد، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس‌از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی قاتل،در عملیاتی منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد اظهار کرد: این فرد در بازجویی‌های انجام‌شده به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول ذکر کرد.

«سرهنگ فیروزبخت» با تاکید براینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه از آن دست آسیب‌هایی است که با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی،فضایی آکنده از بغض،کینه و دشمنی را در میان افراد به وجود می‌آورد تصریح کرد:بیشتر کسانی که دچار نزاع می‌شوند و توانایی کنترل خشم ندارند شاید حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می‌زنند،ممکن است مرتکب قتل و جرح عمد شوند.

«فیروزبخت» خاطرنشان کرد:با قدری تحمل،تدبیر و گذشت امکان پیشگیری از بروز این‌گونه صدمات غیرقابل‌جبران برای هر دو طرف میسر می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =