. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 48072 تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 | 21:15 ب.ظ

فلسفه وجودی پلیس خدمتگزاری و برقراری امنیت در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت:پلیس خود را خادم و خدمت‌گزار مردم می‌داند و فلسفه وجودی پلیس خدمت‌گزاری و برقراری امنیت در جامعه است. به‌گزارش کنارصندل، «سرهنگ رضا فیروزبخت »در آخرین روز از هفته ناجا در بین الصلاتین نماز جمعه ضمن اشاره به تنوع مأموریت‌های محوله مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد:آنچه که برای پلیس در سطح […]

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت:پلیس خود را خادم و خدمت‌گزار مردم می‌داند و فلسفه وجودی پلیس خدمت‌گزاری و برقراری امنیت در جامعه است.

به‌گزارش کنارصندل، «سرهنگ رضا فیروزبخت »در آخرین روز از هفته ناجا در بین الصلاتین نماز جمعه ضمن اشاره به تنوع مأموریت‌های محوله مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد:آنچه که برای پلیس در سطح جامعه مهم و حائز اهمیت است،برقراری نظم و امنیت عمومی است.

وی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن اصل رضایتمندی مردم در مأموریت‌ها،افزود: فلسفه وجودی پلیس،خدمت‌گزاری برای برقراری امنیت در جامعه است و در سایه تلاش و کوشش کارکنان انتظامی شهرستان شاهد افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس هستیم.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به این‌که پلیس باید در اجرای ماموریت‌های خود در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی،بیشترین توجه را به مردم داشته باشد تصریح کرد:امنیت در زندگی اجتماعی مردم نقش بسیار مهمی را داراست،زیرا مردم باید بتوانند در سایه آن با آرامش و آسودگی خاطر به کسب‌وکار و فعالیت اجتماعی و انجام امور زندگی خصوصی خویش بپردازند.

فیروزبخت با اشاره به شعار هفته ناجا مبنی بر پلیس هوشمند؛امنیت پایدار ادامه داد:از همه شهروندان توقع و انتظار داریم خادمان خود را در برقراری امنیت اجتماعی و مقابله با عاملین اخلال در نظم و امنیت عمومی در جامعه یاری کنند.

سرهنگ فیروزبخت در پایان خاطرنشان کرد :همه تلاش‌های ما معطوف به خدمت‌رسانی به مردم و استفاده از ظرفیت مردم در تولید و حفظ امنیت است .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =