گلایه شدید امام جمعه جیرفت از تاخیر غیرقابل قبول در تعمیر پل هلیل


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: حافظان حقیقی دین الهی کسانی‌ هستند که ذره‌ای هواپرستی و هواخواهی در آنان وجود نداشته باشد و تنها مطیع امر خدا و رهبر الهی جامعه باشند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: مقام معظم رهبری از حافظان حقیقی دین اسلام و حماسه ۹ دی ثمره دم مسیحایی ایشان و ولایتمداری ملت ایران است.

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: این نیروی مقتدر در خط مقدم مبارزه با اشرار و نظم و امنیت قرار دارد.

وی ادامه داد: مردم باید نیروی انتظامی را از خود بدانند همانگونه که نیروی انتظامی برخوردی رائفت‌آمیز با مردم دارد.

وی گفت: واقفان و خیران برای کمک به نیروی انتظامی بویژه نصب دوربین‌های پایش‌ الکترونیک در سطح شهرستان وارد میدان شوند.

امام جمعه جیرفت پیروزی کشتی‌گیران جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی را گرامیداشت حادثه جمعه خونین افغانستان و شهادت شیعیان توسط داعش را محکوم کرد و از مجامع بین المللی و حکومت افغانستان خواهان واکنش و تلاش در راستای حفظ جان مردم هستیم.

وی بیان کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده که برای ایجاد ناامنی در افغانستان آن است که داعش را در افغانستان احیاء کند تا بهانه‌ای برای بازگشت شوم خود به این کشور داشته باشد.دولت افغانستان باید هوشیار باشد و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و جان مردم این کشور به کار بگیرد .

حجت الاسلام تارم سالروز شهادت پنجمین شهید محراب را گرامیداشت و از مسوولان می خواهیم نسبت به نظارت و کنترل بازار اقدام کنند چرا که گرانی‌ها باعث آزار مردم استمسوول در جمهوری اسلامی ایران باید تا آخرین ساعت حضور در مسولیت با جدیت به مردم خدمت کند چرا که کوتاهی در آن خیانت است.

وی گفت: دولت جدید باید سریع تر تغییرات لازم را برای بهبود وضعیت کشور و مردم انجام دهداز وصیت امام حسن عسکری(ع) و تمامی اولیای الهی به شیعیان، داشتن تقوای الهی است چرا که تقوا معیار و ملاک برتری و سعادت انسان‌ها خواهد بود.

وی همچنین افزود: وسواس از بیماری‌های خطرناکی است که می‌تواند انسان را به موضع‌گیری در برابر احکام اسلامی وادار کند چرا که اسلام بنا را بر پاکی گذاشته و انسان وسواس بنا را بر آلودگی و ناپاکی می‌گذارد.

کار و تلاش یک مسلمان و شیعه، کاری جهادی است و باید در آن سرعت و دقت به عنوان دو رکن اقدام جهادی مد نظر باشد.

انسان نباید کار امروز را به فردا موکول کند و از توصیه‌های امام حسن عسکری(ع) کار جهادی است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: گلایه مردم جیرفت نسبت به پل هلیل کاملا به حق است و دلایل آن نیازمند نظر کارشناسی است اما تاخیر غیرقابل قبول در تسهیل‌گری رفت و آمد مردم پذیرفته نیست و بر خلاف کار جهادی است.

حجت الاسلام تارم گفت: مسوولان مربوطه باید با حداکثر سرعت و دقت مشکل را برطرف کنند و در مدتی که گذشته می‌شد حتی بجای تعمیر، یک پل جدید احداث کرد.

حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: دروغ منشاء تمام مفاسد است و اگر انسان در این مسیر قرار گرفت تمامی اقداماتش تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.