. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 49017 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 | 23:24 ب.ظ

۱۳تن شکر احتکار شده در عنبرآباد کشف شد

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف ۱۳ تن و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد. سرهنگ« رضا فیروزبخت»در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک […]

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف ۱۳ تن و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ« رضا فیروزبخت»در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک محموله شکر در یک انبار به منظور احتکار انبار شده است.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم در بازرسی از این انبار ۱۳ تن و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۶۲ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ« فیروزبخت» اظهار کرد: نیروی انتظامی با پدیده شوم احتکار با جدیت برخورد می‌کند که در این زمینه از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =