. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 49021 تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 | 10:45 ق.ظ

محیط زیست میراث گذشتگان و سرمایه ای ارزشمند برای آیندگان است

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: محیط زیست میراث گذشتگان و سرمایه ملی برای نسل آینده است و لازم است با همکاری و مشارکت مردم و همه دستگاهها این سرمایه ملی را حفظ کنیم. به گزارش کنارصندل، سرهنگ”رضا محمدرضایی”در جلسه تعاملی با رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اظهار داشت:حفظ محیط زیست به منظور بقای انسان و […]

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: محیط زیست میراث گذشتگان و سرمایه ملی برای نسل آینده است و لازم است با همکاری و مشارکت مردم و همه دستگاهها این سرمایه ملی را حفظ کنیم.

به گزارش کنارصندل، سرهنگ”رضا محمدرضایی”در جلسه تعاملی با رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اظهار داشت:حفظ محیط زیست به منظور بقای انسان و سایر موجودات است و اگر نگاه راهبردی در این عرصه نداشته باشیم، بقای نسل آینده به خطر می افتد.

وی افزود: تخریب محیط زیست پیامدهای بسیار ناگواری دارد از اینرو اهمیت دادن به موضوع محیط زیست در حقیقت حفظ زندگی سالم برای انسان ها است.

این مسئول انتظامی حفاظت از منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع را مهمترین اصل در نگهداشت محیط زیست برشمرد و گفت:همه ما باید در رابطه با نگهداری این سرمایه ملی احساس مسؤلیت کرده و در راستای حفظ محیط زیست و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کوشا باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان نقش محیط بانان را در اجرای قانون و مقررات حفاظت از محیط زیست، برخورد با تخریب کنندگان و شکارچیان غیر مجاز کلیدی دانست و افزود: محیط زیست جزء سرمایه ملی است و پلیس حمایت از مجموعه محیط زیست را جهت موفقیت در ماموریت های محوله این سازمان به عنوان یک وظیفه و تکلیف دنبال می کند و با برهم زنندگان نظم طبیعت با جدیت برخورد می کند.

در ادامه مهندس”قریشی”رئیس  محیط زیست جیرفت از تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای همکاری با محیط زیست قدردانی و بیان کرد: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و محیط زیست کار ساده‌ای نیست و محیط زیست برای این امر مهم، قطعاً به کمک نیروی انتظامی و مراجع قضائی نیاز دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =