. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 49201 تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 | 08:00 ق.ظ

پایانه صادراتی جیرفت با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال تکمیل است

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی سازمان، معاون هماهنگی مور اقتصادی استانداری، رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و معاون فرمانداری جیرفت از مراحل نهایی تکمیل اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان در جیرفت بازدید کردند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: این […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی سازمان، معاون هماهنگی مور اقتصادی استانداری، رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و معاون فرمانداری جیرفت از مراحل نهایی تکمیل اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان در جیرفت بازدید کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: این طرح مهم صنعتی با سرمایه گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریال، برای ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

وی افزود: پایانه صادراتی جیرفت با سرمایه گذاری شرکت خصوصی گلشن آرای ارم و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال تکمیل است.

مسلم مروجی فرد تاکید کرد: ماشین آلات مورد نیاز این طرح از شرکت هلندی خریداری شده و جهت تکمیل نهایی و راه اندازی منتظر نصب ماشین آلات توسط متخصصان مربوطه آن شرکت می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این بازدید، ضمن تشکر از تلاش های سازمان صمت جنوب کرمان، گفت: طی یک سال قبل روند تکمیل این طرح پیشرفت خوبی داشته است.

دکتر مهرابی تصریح کرد: در صورت حل مشکل طرح و نصب ماشین آلات توسط شرکت خارجی، در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح این طرح مهم خواهیم بود و محصولات کشاورزی جنوب کرمان از طریق این پایانه بسته بندی و صادر خواهند شد.

شایان ذکر است اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان در زمینه بسته بندی و صادرات انواع محصولات کشاورزی و سردخانه فعالیت خواهد داشت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =