. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 49311 تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | 11:53 ق.ظ

معارفه شهردار جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح امروز شنبه ۲۲آبانماه ۱۴۰۰ مراسم معارفه مهندس محمود معناصری به عنوان شهردار جیرفت با حضور جمعی از شهروندان، مسئولان و خانواده شهدا در سالن ابرار برگزار شد. حضرت حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت در آئین، گفت: شهرداری سبزواران صحیح است و نه شهرداری جیرفت. وی بیان کرد: جای برخی از اعضای […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز شنبه ۲۲آبانماه ۱۴۰۰ مراسم معارفه مهندس محمود معناصری به عنوان شهردار جیرفت با حضور جمعی از شهروندان، مسئولان و خانواده شهدا در سالن ابرار برگزار شد.

حضرت حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت در آئین، گفت: شهرداری سبزواران صحیح است و نه شهرداری جیرفت.

وی بیان کرد: جای برخی از اعضای شورای شهر در این آئین خالی است و تاکید من آن است که اعضای شورای شهر همه باید در مسائل مهم شهر تصمیم گیر باشند و اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند.

حجت اسلام تارم تاکید کرد: مردم از شورای شهر و شهردار، تلاش برای وحدت و توسعه است و پشتیبانی مردم از شهردار جدید تا جایی است که کار جهادی انجام شود و‌ثمره آن باید در یک سال آینده محسوس باشد.

مهندس رضا سالاری رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت نیز گفت: مردم حق دارند بدانند در شهرداری و شورای شهر چه می‌گذرد.

وی افزود: به صورت سربسته اعلام می‌کنم، با توجه به وضعیت نابسامان جیرفت به این نتیجه رسیدیم که انتخاب محمود معناصری به عنوان شهردار می‌تواند ناجی این اوضاع باشد.

مهندس شهسواری مدیرکل امور شهری استانداری کرمان در این آیین گفت: جای نگرانی برای موفقیت شهردار جدید جیرفت وجود ندارد چرا که از تجربه ‌گرانسنگی برخوردار است.

وی با بیان این مطلب که مناقصه، مزایده، اجرای پروژه‌های عمرانی و… باید مطابق روند قانونی باشد، خاطرنشان کرد: اولین ظرفیت و فرصت جیرفت برای شهرداری، همراهی و همدلی با شورای شهر است.

شهسواری با تاکید بر این که شهردار باید اعتماد و همراهی مردمی را حداکثر کند، اظهار کرد: مسائل فرهنگی از مهمترین وظایف شهرداری است و نباید تنها به آسفالت، جدول‌گذاری و‌ جمع‌آوری زباله‌ها پرداخت.

تصاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =