اسکیت جیرفت در پیست کمبودها / تصاویر تمرینات اسکیت بازان جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رشته های ورزشی متنوع باعث شده اند که علایق و سرگرمی های متنوعی برای نوجوانان و جوانان شهزستان جیرفت ایجاد شود. یکی از بهترین و البته هیجان انگیز ترین این ورزش ها را می توان اسکیت دانست.

عصرها وارد ضلع جنوب غربی پارک ولیعصر جیرفت که می شوی تعداد زیادی کودک را می بینی که سرخوش و شاد دور و بر خانم گشاده رویی جمع شده اند و با او خوش و بش می کنند. تمرینات که شروع می شود این خانم جوان چهره ای جدی به خود می گیرد و در نقش مربی ، کودکان را منظم کرده و تمرینات ورزشی را شروع می کند. والدینی که در کنار زمین تمرین، فرزندانشان را به تماشا نشسته‌اند ممعتقدند”معظمه حیدری”یک مربی نمونه و یک ورزشکار لایق و با اخلاق است

ورزش اسکیت در شهرستان جیرفت با اسم معظمه حیدری گره خورده و خانواده هایی که فرزندان شان را با اطمینان خاطر نزد وی جهت آموزش میبرند.

خانم حیدری در گفتگو بااظهار کرد: در حال آموزش و تمرین اسکیت در سطح پارک های شهرستان انجام میشود و انتظار داریم شهرداری در خصوص ایجاد فضای مناسب و مخصوص اسکیت همکاری نماید.

وی که در این مسیر سختی های زیادی دیده گفت: عصر امروز حضور مهندس معناصری شهردار جیرفت با همراهی اعضای شورای شهر در محل تمرین بچه ها بارقه امیدی بود برای خانواده اسکیت شهرستان و شهردار قول همکاری و ایجاد فضای مناسب اسکیت را داده است.

مهندس معناصری شهردار جیرفت نیز در این باره گفت: اکنون رشته اسکیت در شهر جیرفت یک نمونه فعال است که با وجود محدودیت ها و کمبودهای از توسعه خوبی در سطح استان و شهرستان برخودار شده است.

وی افزود: امیدواریم با فراهم شدن امکانات و زیرساخت ها برای این رشته ، شاهد توسعه بیشتر اسکیت در جیرفتو معرفی چهره های جدید این رشته باشیم.