. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 49809 تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 | 17:00 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: اقدامات فرهنگی-اجتماعی باید بر پایه هنر استوار شود

امام جمعه جیرفت گفت: اقدامات فرهنگی-اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید. به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم پیش از ظهر امروز در دیدار با گروه سرود شهید پایدار جیرفت اظهار داشت: تمامی گروه‌های هنری مورد نیاز جامعه […]

امام جمعه جیرفت گفت: اقدامات فرهنگی-اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید.

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم پیش از ظهر امروز در دیدار با گروه سرود شهید پایدار جیرفت اظهار داشت: تمامی گروه‌های هنری مورد نیاز جامعه اسلامی است.

وی افزود: تاثیر هنر بر مخاطب بسیار ماندگار است و از این مجرا می‌توان معارف ناب اسلامی را به نحو موثری در در جامعه تبیین و نهادینه ساخت.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: اقدامات فرهنگی-اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: سرعت تحقق اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هنر و ایفای نقش هنرمندان انقلابی دوچندان می شود.

وی اضافه کرد: گروه سرود سردار شهید پایدار جیرفت باید الگویی برای ظهور گروه‌های سرود فاخر از مدارس و مساجد این شهرستان باشد.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: انتظار است همه مسوولان خود را موظف به حمایت مادی و معنوی از گروه‌های هنری بدانند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =