اولین روز کاری سرپرست دانشگاه جیرفت چگونه گذشت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

سرپرست دانشگاه جیرفت در اولین روز کاری خود پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام با امام جمعه جیرفت دیدار کرد.

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، امام جمعه جیرفت ضمن گرامی داشت هفته بسیج و همچنین تبریک انتصاب دکتر حسین شکفته به عنوان سرپرست دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت به عنوان قطب تولید علم در جنوب استان کرمان باید پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

حجت الاسلام دکتر تارم افزود: از توان، نشاط، تجربه و علمی که در اعضای هیات علمی و کارکنان وجود دارد استفاده کنید تا دانشگاه در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر مختاری رئیس سابق دانشگاه جیرفت بیان کرد: با صداقت و اخلاص کارهای دانشگاه را پیگیری می کردند لذا از تجربیات این عزیز استفاده کنید.

حجت الاسلام دکتر تارم با بیان این مطلب که دکتر شکفته از نیروهای انقلابی است خاطرنشان کرد: برنامه های متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب را پیش بینی و به اجرا در آورید و دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشید و زمینه های علمی و فرهنگی را ایجاد کنید.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم در دانشگاه جیرفت بیان کرد: امیدواریم با تلاش های همه دانشگاهیان و دستگاه های اجرایی همایشی در خور نام و شان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

در ادامه این دیدار سرپرست دانشگاه جیرفت ضمن گرامی داشت آغاز هفته بسیج و رشادت¬های بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: در آغاز مسئولیت دانشگاه جیرفت امیدواریم ما را در همه حوزه ها به ویژه علمی و فرهنگی حمایت کنید.

وی با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت از نیروهای متخصص، جوان و توانمندی برخوردار است افزود: با رهنمود ها و حمایت حضرتعالی و سایر دستگاه¬های اجرایی شهرستان آمادگی داریم در زمینه های مختلف نقش خود که آموزش و پژوهش در حوزه های مختلف است را ایفا کنیم.مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جیرفت هم در ادامه گفت: طلیعه هفته بسیج یاد آور رشادت های جوانان این مرز و بوم است لذا باید قدر دان بسیجیان و شهدای گرانقدر باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به انتصاب دکتر حسین شکفته به عنوان سرپرست دانشگاه جیرفت افزود: دکتر شکفته عضو هیات علمی دانشگاه جیرفت و یکی از صادق ترین نیروهای انقلابی است که برای منطقه جنوب کرمان به ویژه شهرستان جیرفت بسیار دلسوز هستند و امیواریم با همراهی همه عزیزان موفق باشند و همچنین از تلاش های دکتر مختاری که خالصانه تلاش کردند و موفقیت های خوبی در دانشگاه جیرفت داشتند قدر دانی نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته سرپرست دانشگاه جیرفت به همراه هیئت رئیسه دانشگاه در ابتدای اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدای شهرستان جیرفت ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا با امام جمعه جیرفت دیدار کردند، در ادامه مورد استقبال اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه قرار گرفت.