. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 50093 تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 | 20:35 ب.ظ

اصناف عنبرآباد نقش مهمی در تامین امنیت دارند

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: اصناف نقش مهمی در تأمین امنیت دارند و رعایت ضوابط امنیتی، عامل حفظ امنیت اصناف بخصوص صنف طلافروشان است. سرهنگ «رضا فیروزبخت» در نشست تعاملی با صنف طلافروشان ضمن قدردانی از تعامل خوب مجموعه اصناف با پلیس، بیان کرد: هر چند برقراری نظم و امنیت و حفاظت […]

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: اصناف نقش مهمی در تأمین امنیت دارند و رعایت ضوابط امنیتی، عامل حفظ امنیت اصناف بخصوص صنف طلافروشان است.

سرهنگ «رضا فیروزبخت» در نشست تعاملی با صنف طلافروشان ضمن قدردانی از تعامل خوب مجموعه اصناف با پلیس، بیان کرد: هر چند برقراری نظم و امنیت و حفاظت از کار و سرمایه مردم وظیفه پلیس است اما این امر همکاری مردم و کسبه را نیز می طلبد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به هشدارها و نکات امنیتی جلوگیری از سرقت ها، اظهار کرد: تجهیز واحدهای صنفی به سیستم اعلام خطر، نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر متصل به مرجع انتظامی، تجهیز مغازه به صندوق نسوز و قرار ندادن آن در معرض دید مراجعان، بکارگیری نگهبان مسلح؛تجهیز درب ورودی به قفل مرکزی برقی و بکارگیری افراد قابل اعتماد از جمله موارد پیشگیری از سرقت ها در واحدهای صنفی است.

سرهنگ فیروزبخت در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد:یکی از موارد مورد تاکید پلیس در حوزه‌ی پیشگیری از سرقت، نصب سامانه «مها »در اماکن عمومی، تجاری و شخصی است که از طریق آن هرگونه ورود به اماکن دارای این سامانه به مرکز هشدار الکترونیک ناجا منعکس و بلافاصله نزدیک‌ترین واحد گشت به محل اعزام می‌شود

فیروزبخت خاطر نشان کرد: از اصناف، کسبه و بازاریان به ویژه صنف طلافروشان و دیگر شهروندان می‌خواهیم اماکن تجاری و صنفی خود را به این سامانه مجهز و به نحو موثری از وقوع سرقت و دیگر جرایم پیشگیری کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =