. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 50263 تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 | 21:31 ب.ظ

فرماندار جیرفت: اهداف طرح شهید سلیمانی جزء با همت مدافعان سلامت ، محقق نمی شد

فرماندار جیرفت در سخنانی هفته بسیج را به سرهنگ بهروز فرمانده سپاه و حاضرین تبریک گفت و در ادامه افزود: مدافعان سلامت اسم با مصمایی است که گذاشته شده است. 🔻عطاپور وزیری بیان کرد: از اسفند۹۸روز بعد از رای گیری مجلس بحث کرونا را داشتیم از همان روز دو مجموعه واقعا پای کار بودند، عزیزان […]

فرماندار جیرفت در سخنانی هفته بسیج را به سرهنگ بهروز فرمانده سپاه و حاضرین تبریک گفت و در ادامه افزود: مدافعان سلامت اسم با مصمایی است که گذاشته شده است.


🔻عطاپور وزیری بیان کرد: از اسفند۹۸روز بعد از رای گیری مجلس بحث کرونا را داشتیم از همان روز دو مجموعه واقعا پای کار بودند، عزیزان در بهداشت و درمان ، برادران و خواهران در بسیج و سپاه کارهای مختلفی بود، فرایندهای مختلفی در این دو سال بود، از ضدعفونی،کمک های مومنانه،رسیدگی به افرادی که کرونا داشتند افرادی که قرنطینه بودند و از زمانی که بحث واکسیناسیون آمد شهرستان جیرفت، شهرستان پیشرویی بود.

🔻فرماندار خاطر نشان کرد:جا داره تشکر کنم از هر دو مجموعه که به همت این عزیزان مرکز بهداشت و بسیج جز شهرستان های برتر در حوزه پوشش واکسیناسیون بوده ،عددی که من گرفته ام یکی دو روز قبل “۸۵ درصد جمعیت” هدف در شهرستان نوبت اول و” نوبت دوم ۶۸ درصد “جمعیت تحت پوشش قرار گرفته اند. این عدد، عدد خوبی است قطعا تحقق نمی شد. جزء با همت این عزیزانی که در جمع آنها هستیم جا داره تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =