. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 50275 تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | 15:38 ب.ظ

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی جیرفت: هرچه سریعتر پروژه دوبانده شدن جاده جیرفت _ بلوک تکمیل شود

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام یوسف براهویی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت انسان باتقوا از هر طریقی به نیازمندان و ایتام کمک می کند. حجت الاسلام یوسف براهویی با اشاره به روز مجلس گفت نماینده باید خادم مردم […]

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام یوسف براهویی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت انسان باتقوا از هر طریقی به نیازمندان و ایتام کمک می کند.

حجت الاسلام یوسف براهویی با اشاره به روز مجلس گفت نماینده باید خادم مردم باشد.

وی خطاب به نماینده مردم شهرستان جیرفت گفت: مدتی‌ست از پروژه دوبانده شدن جیرفت _ بلوک می گذرد چرا اقدامی نمی شود. چرا چند کیلومتر از جاده دوبانده می شود و در رسانه ها می گویید که دوبانده شده است این چه نوع مدیریتی است.

براهویی خطاب به اداره راه گفت: اگر پیمانکار بدرد نمی خورد آن را عوض کنید چرا موقع انتخابات که میشود، لودر و کمپرسی زیاد میفرستید؟!

حجت الاسلام یوسف براهویی ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از بسیجیانی که در نماز جمعه شرکت کردند به سخنرانی امام خامنه ای در هفته بسیج اشاره کردند: بسیج خدمات گرانبهایی از جمله ساخت وساز درحوزه عمران وابادانی ،محرومیت زدایی و…انجام داده است.

براهویی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت فخری زاده بیان کرد، هفتم اذر سالروز شهادت شهید فخری زاده میباشد، که در اقدامی بزدلانه از سوی دشمنان انقلاب صورت گرفت.

وی گفت مردم بخش اسماعیلی کشاورز هستند از همین الان خواهشمندیم تصمیم گرفته شود که آیا جهاد قرار است که محصولات خریده شود یا نه ؟!

براهویی گفت چرا در بخش اسماعیلی بنزین نیست اگر نمی توانید اداره کنید بنزین برسانید، این کار را به دست بچه های بسیجی بسپارید.وی گفت چرا نفت در بخش اسماعیلی دلال بازی شده است چرا نفت برای دلال هست ولی به مردم نیست چه کسی پاسخگو است؟

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =