امام جمعه جیرفت: استاندار استان پهناور کرمان باید سریع تر تعیین تکلیف شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای تبیین مقام بسیج و بسیجی خود را یک بسیجی دانسته و به حال بسیجیان غبطه می‌خورد.

وی افزود: بسیج حقیقتا و در عمل پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و تشکیل بسیج از برکات و الطاف آشکار خداوند متعال بر ملت ایران است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امام خمینی(ره) افتخار خود در این دنیا را بسیجی بودن می‌داند، تصریح کرد: تشکیل بسیجیان جهان اسلام و هسته‌های مقاومت اسلامی در سراسر عالم از پیش‌بینی‌های تحقق یافته امام راحل(ره) به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: دستاورهای دفاع مقدس بویژه در حوزه مدیریتی باید مورد مطالعه دقیق و تبیین گسترده در جامعه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی موجب ناامیدی دشمن است و بسیجی فرهنگی است که چکیده آن، پیشرو بودن در تمامی عرصه‌های اساسی زندگی می‌باشد.امام جمعه جیرفت گفت: حلقه‌های صالحین مورد تاکید مقام معظم رهبری است که فعالیت‌های آنان شایسته تجلیل است.

حجت‌الاسلام با اشاره به قرارگیری در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: آمریکا باید بداند ایران اسلامی به هیچ وجه از حقوق ملت خود کوتاه نخواهد امد و آمریکا باید بدعهدی‌های خود را در عمل جبران کند.

وی تصریح کرد: تحریم‌های آمریکا باید بدون قید و شرط برداشته شود و بداند دوران زورگویی و تحمیل فکر و عقاید باطل استکبار به سر آمده است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: حقوق های نجومی لکه ننگی است بر پیشانی نظام که باید هر چه سریع تر دولت، مجلس و قوه قضائیه با شفاف سازی، تصویب قوانین موثر و نظارت کارآمد به آن خاتمه دهد و مطالبه پنج ساله رهبری در این زمینه را محقق کنند.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: ابربحران تنش آبی در کشور که مسئله ای چند بُعدی است باید با اندیشه صحیح مدیریت شود و ملت بدانند مسوولان در حال پیگیری مشکلات آنان هستند.

وی با تقدیر از رسانه ملی بیان کرد: رسانه ملی با اقدام به موقع خود و انعکاس دقیق حقایق و مطالبات مردم، دسیسه رسانه های بیگانه و پروژه کشته‌سازی را ناکام گذاشت.

امام جمعه جیرفت خطاب به وزیر کشور گفت: هیئت دولت باید تکلیف استان کرمان را مشخص کند و نماینده عالی دولت در این استان پهناور باید سریع تر تعیین تکلیف و اقدام مقتضی به عمل آید تا امور مردم با صلابت و سرعت پیگیری شود.

حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: از مسوولان شهرستان خواستاریم مشکل سیلندرگاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند.

وی در خطبه نخست اظهار داشت: اعتقادات، فروع دین و مسائل اخلاقی سه جنبه مهم دین مبین اسلام است.امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: بنابر معارف قرآنی، نیکوکار کسی است که هر سه جنبه دین را مد نظر قرار دهد.