دستگیری سارق با کشف ۱۱فقره انواع سرقت در عنبرآباد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری سارق معابر و محتویات داخل خودرو با کشف ۱۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ« رضا فیروزبخت» درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان کرد : در پی وقوع چندین فقره  سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو و معابر در نقاط مختلف شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:در این رابطه ماموران دایره تجسس کلانتری مرکزی با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در نقاط وقوع سرقت ها؛ یک سارق را در حالی که قصد سرقت محتویات داخل خودرو در یکی از خیابانهای سطح شهر را داشت دستگیر و به کلانتری انتقال دادند؛ که در بررسی سوابق متهم مشخص شد از سارقان دارای سابقه است.

فرمانده انتظامی عنبرآباد تصریح کرد: متهم در مواجهه با دلائل و مستندات و بازجویی های پلیسی به ۱۱ فقره سرقت معابر، قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد که در این رابطه یک مالخر شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و به همراه این متهم تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ «فیروزبخت» با اشاره به اینکه اموال کشف شده تحویل مالباختگان شد؛از شهروندان خواست در صورت وقوع هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را در اسرع وقت به پلیس اعلام کنند.