امام جمعه جیرفت: مسوولان تلاش کنند در سال جدید، کشاورزی دچار ضررهای همیشگی نشود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز درخطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت اظهار داشت:دانشجویان انقلابی همواره مبارزه‌سیتز و عدالت خواه بوده‌اند که در مسیر مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند.

ایشان افزود: دانشجویان در تمام دوران انقلاب اسلامی هم در راهپیمایی ها و هم تبیین و رساندن پیام های امام خمینی(ره) به مردم پیشگام بوده اند.با تسخیر لانه جاسوسی، دانشجویان استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند و این اقدام مهم در ذهن آمریکا و استکبار نمی گنجید که روزی دانشجویان بتوانند مرکز فرماندهی آنان را تسخیر در بیاروند و ابهت پوشالی او را در هم بشکند.ایران اسلامی باید قوی باشد و این نیازمند علم پیشتاز و دانشجویان قوی است که با روحیه انقلابی و استکبار سیتزی خود در عرصه های انقلاب حضور یابند.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مذاکرات در حال انجام با ۱+۴ را مذاکره رفع تحریم می‌داند و بر این اساس در مذاکره حاضر شده است و دو پیشنهاد مهم را برای حفظ منافع مردم ایران اسلامی روی میز گذاشته و طرف مقابل باید تصمیم بگیرند که کدام را انتخاب کنند.مذاکره ای که مانع از پیشرفت های علمی، تعطیل کرده بحث هسته‌ای که نیاز امروز و فردای کشور است باشد را قطعا مورد پذیرش نظام نخواهد بود.اسرائیل غاصب به دنبال جوسازی و مدیریت افکار عمومی است که آژانس انرژی اتمی دروغ آن‌ها را در خصوص غنی سازی ۹۰ درصدی برملا کرد.

ایشان گرامیداشت روز معلولان، افزود: آمار معلولان شهرستان جیرفت بسیار نگران کننده است و والدین و مسوولان باید تلاش کنند که با اقدامات پیشگیرانه نظیر آموزش های پیش و پس از ازدواج باید جامعه باید حقوق معلولان را محترم بشمارد و ادارات باید قانون حمایت از معلولان را عملیاتی کنند و همه باید زمینه رشد و بروزرسانی استعدادهای معلولان را فراهم کنند.

مسوولان امور کشاورزی باید تلاش کنند کشاورزان در سال جدید کشاورزی دچار ضررهای همیشگی و قابل مدیریت نشوند.

مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می‌تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.

امام جمعه جیرفت در خطبه نخست با تاکید بر لزوم اعتقاد راسخ به خداوند و معاد گفت: انسان با تقوا و نیکوکار به فرشتگان، پیامبران الهی و کتاب های آسمانی حقیقی و بدون تحریف ایمان دارد.

حجت‌الاسلام تارم بیان کرد: از موارد تحریف انجیل آن است که بشارت به بعثت خاتم الانبیا(ص) از آن حذف شده است و نسبت‌های ناروا به خداوند و پیامبران از دیگر موارد مشهود تحریف در کتب الهی یهودیان و مسیحیان است

.وی ادامه داد: مسلمانان حقانیت تمام ادیان و پیامبران را در زمان خودشان قبول دارند و به منزله مراتب تحصیلی است که هر کدام از حضرت آدم(ع) مربی و معلم زمان خود بوده‌اند تا خاتم الانبیاء(ص) که کامل کننده دین الهی است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: جامعه بشریت موظف است وقتی پیامبر بعدی بعثت می‌یابد از او تبعیت کند و امروزه تا قیام قیامت باید از حضرت محمد(ص) به عنوان خاتم الانبیا(ص) تبعیت کرد.