. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 50792 تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | 22:32 ب.ظ

جشن شاد روز دانشجو در تالار ولایت دانشگاه آزاد جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، شامگاه امشب سه شنبه ۱۶آذرماه۱۴۰۰ به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو مراسم جشن شاد و باشکوهی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور امام جمعه، هیئت رئیسه دانشگاه، مسئولین، اساتید و دانشجویان برگزار شد. دکتر اسلامی با تاکید بر اینکه ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نقطه عطفی […]

به گزارش کنارصندل، شامگاه امشب سه شنبه ۱۶آذرماه۱۴۰۰ به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو مراسم جشن شاد و باشکوهی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور امام جمعه، هیئت رئیسه دانشگاه، مسئولین، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

دکتر اسلامی با تاکید بر اینکه ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نقطه عطفی برای فعالیت جنبش دانشجویی به حساب می آید، اضافه کرد: بعد از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سیل خروشانی از فعالیت های دانشجویی در ایران شکل گرفت و بعد از انقلاب نیز این جوانان و شهدای دانشجو بودند که با از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت نگذاشتند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.


رییس دانشگاه آزاد جیرفت با تاکید بر اینکه دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و فهیم جامعه همیشه با حضور در عرصه های مختلف تاثیرگذار بوده و هستند،
وی در خاتمه از دانشجویان خواست برای ادامه راه شهدای دانشجو، به خودسازی و تزکیه نفس بپردازند و در همین راستا جریان شناسی، بصیرت و دشمن شناسی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

حجت الاسلام دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت، نیز ضمن تبریک این روز، دو اصل مهم برای یک دانشجوی موفق را تحصیل علم و تهذیب اخلاق بیان نمودند.

تصاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =