معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، مراسم تکریم از خدمات دکتر اصغر مکارم و معارفه دکتر علی اصغر خیرخواه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبا حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه  امروز چهارشنبه، یکم دیماه  ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات فاطمیه جیرفت برگزار گردید.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آئین، گفت: در دوران کرونا برخی از کشورها نتوانستند، بحران را مدیریت کنند اما در کشور ما با حضور مدیرانی توانمند و دلسوز کرونا مدیریت شد.

وی بیان کرد: خیرخواه ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جوانی مسئولیت پذیر، با روحیه ای انقلابی و جهادی است و زمانی این مسئولیت را پذیرفته که با بیماری کرونا و کمبود امکانات زیرساختی مواجه هستیم.

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: قطعا تحقق این مهم نیازمند حمایت نمایندگان جنوب کرمان و رایزنی آنها با وزارت بهداشت به منظور جلب بودجه و اعتبار برای تامین و تکمیل زیرساخت های حوزه درمان جنوب کرمان است.

نجنو تاکید کرد: عدالت در تامین و تکمیل زیرساخت های بهداشت و درمان باید در جنوب کرمان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و به مناطق محرومی همچون رمشک نگاه ویژه ای شود.

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دکتر خیرخواه تنها متعلق به شهرستان کهنوج نیست، ابراز کرد: ایشان یک مدیر خدمتگزار و متخصص است که به همه جنوب کرمان تعلق دارد.

وی بیان کرد: برای ارتقای بهداشت و درمان جنوب کرمان نیاز است که اصحاب رسانه، نخبگان و مردم شریف منطقه با همکاری و وحدت همه جانبه در کنار ایشان باشند.

شکرالهی ابراز کرد: نباید با فضاسازی رسانه ای موجب تخریب نخبگان جنوب کرمان در هر عرصه ای شد بلکه اصحاب رسانه و نخبگان برای توسعه جنوب کرمان باید همراه و همگام با یکدیگر بوده و برای پیشرفت و آبادانی جنوب کرمان ازهیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای ضمن توصیه به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، عنوان کرد: دکتر خیرخواه باید عدالت را در حوزه بهداشت و درمان سرلوحه کار خود قراردهد و با دانش، تجربه، کار و تلاش جهادی بزودی شاهد توسعه متوازن در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان باشیم.

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آئین، ضمن قدردانی از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: قطعا تمام تلاش و سعی خود را برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کار می برم.

 وی خاطرنشان کرد: بنده یکی از وظایف خود را ارتقای خدمات در کلیه بخش های بهداشت و درمان و همچنین ساختن دانشگاهی در خور شان مردم جنوب کرمان می دانم که تحقق این مهم نیازمند یاری و همراهی همه است.

دکتر خیرخواه در خاتمه با بیان این مطلب که فرزند جنوب کرمان است، عنوان کرد: بنده با نگاه عدالت محور که مدنظر دولت مردمی و از اهداف نظام جمهوری اسلامی و حوزه بهداشت و درمان را نصب العین قرار می دهم با این نگاه۸دانشگاه علوم پزشکی را مدیریت می کنم.


تصاویر: خسرو احسانی