. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 51575 تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 | 10:30 ق.ظ

کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در بین دانشگاههای استان

به حول قوه الهی ‌ولطف خداوند تبارک و همت همکاران پر تلاش، *واحد جیرفت* موفق به اخذ *رتبه اول* در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بحث جذب آمار دانشجویی شد . در پی این افتخارآفرینی واحد جیرفت در جلسه شورای استان امروز از طرف ریاست محترم استان جناب آقای دکتر منظری توکلی […]

به حول قوه الهی ‌ولطف خداوند تبارک و همت همکاران پر تلاش، *واحد جیرفت* موفق به اخذ *رتبه اول* در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بحث جذب آمار دانشجویی شد .

در پی این افتخارآفرینی واحد جیرفت در جلسه شورای استان امروز از طرف ریاست محترم استان جناب آقای دکتر منظری توکلی و حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر میرشفیعی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان دکتر اسلامی با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت .

دکتر اسلامی در این جلسه ضمن تشکر از ریاست محترم استان بابت حمایت دلسوزانه وپدرانه از واحد جیرفت و واحدهای استان این موفقیت را نتیجه و حاصل نگاه عالمانه ریاست استان و تلاش ،پشتکار و همت مضاعف همکاران واحد جیرفت دانست.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت با بیش از سه دهه تجربه مفید در حوزه های مختلف در صورت توجه بیشتر مسئولان استانی و سازمانی می تواند شاهد موفقیتهای بیشتری باشد .

به گفته اسلامی واحد جیرفت همچنین در بحث تنظیم سند آمایش ،کسب درآمدهای غیر شهریه ای ، فرهنگی دانشجویی ،حوزه معاونت سما از واحد های برتر استان به شمار می رود.

وی در پایان این موفقیت را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت تبریک گفت ‌امیدواریم در آینده نزدیک شاهد سرافرازی و سربلندی همکاران باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =