مراسم استقبال از قهرمان کهنوجی کاراته آسیا در زادگاهش برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فاطمه زهرا سعیدآبادی ستاره بین المللی کاراته کهنوج پس از کسب مدال طلای مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی قزاقستان به کهنوج بازگشت و مورد استقبال جمعی از مسئولان و علاقمندان به کاراته قرار گرفت.

در مراسم استقبال از فاطمه زهرا سعیدآبادی که ظهر امروز شنبه در میدان ۲۲ بهمن کهنوج برگزار شد ،حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج، عیدی فرماندار، بخشدار مرکزی و بخشدار چاه مرید، اعضای شورای شهر شهردار و رییس هیئت کاراته، مدیر ورزش و جوانان، مربیان و هنرجویان کاراته و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

در این برنامه استقبال، مسئولان با اهدای دسته گل از فاطمه زهرا سعیدآبادی تقدیر کردند و نسیبه طاهری مربی نامدار کاراته کهنوج که سعیدآبادی محصول تلاش‌های وی است در سخنانی خطاب به فرماندار کهنوج خواستار حمایت از این قهرمان شد.

طاهری با بیان اینکه سعید آبادی افتخار شهرستان کهنوج است گفت: وی باید مورد پشتیبانی قرار گیرد تا بدون دغدغه به کار خود ادامه دهد

عیدی فرماندار کهنوج ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم کهنوج و قدردانی از زحمات و تلاش مجدانه این قهرمان کهنوجی و مربیان او گفت: کسب عنوان قهرمانی آسیا نشان از شایستگی، توان و ظرفیت بالای ورزش کهنوج دارد.

در ادامه فاطمه زهرا سعیدآبادی گفت: رقابت های آسیایی همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند.

وی با اشاره به این که در طول یک سال اخیر زحمات بسیاری کشیدم و فشارهای سنگینی را تحمل کردم افزود: برای رسیدن به این عنوان تلاش بسیاری کردم و از خیلی چیزها گذشتم اما امروز بسیار خوشحالم که توانستم حاصل روزها و ماه ها تلاشم را با قهرمانی در اسیا ببینم.

دارنده مدال طلا مسابقات کاراته قزاقستان افزود: تمام برنامه و هدفم این بود که در مسابقات قزاقستان عنوان قهرمانی را کسب کنم و با دست پر به کشورم بازگردم تا شرمنده دوستان و مربیانم نشوم که خوشحالم به این مهم رسیدم.

وی افزود: در شهرستان کهنوج ورزشکاران بسیاری وجود دارند که می توانند در این رشته افتخارآفرینی کنند مشروط بر اینکه مورد حمایت قرار گیرند. انتظار داریم با توجه بیشتر به این رشته، زمینه میل و اقبال بیشتری در بین نوجوانان و جوانان و به ویژه مناطق محروم ایجاد شود.

افلاطون صالحی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما

عکس: ملیکا خواجه بهرامی و امین وثوقی مسئول روابط عمومی فرمانداری کهنوج