. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 51849 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | 12:34 ب.ظ

‍مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در سالن ابرار جیرفت برگزار می‌شود

🔷 به گزارش کنارصندل، خداداد امینی روش ضمن گرامیداشت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: امسال مراسم گرامیداشت نهم دی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت اجتماع مردمی در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود. 🔷 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده، این مراسم با توجه […]

🔷 به گزارش کنارصندل، خداداد امینی روش ضمن گرامیداشت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: امسال مراسم گرامیداشت نهم دی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت اجتماع مردمی در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

🔷 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده، این مراسم با توجه به بهبود وضعیت کرونایی در شهر جیرفت، ساردوئیه، بلوک، جبالبارز شمالی، اسفندقه و علی آباد برگزار می شود.

🔷وی ابراز کرد: آگاهی بخشی به مردم و شناساندن اهداف این روز بزرگ از جمله برنامه‌های تجمع راهپیمایان نهم دی ماه است.
امینی روش اظهار کرد: مراسم اجتماع مردمی بزرگداشت نهم دی امسال با توجه به پبش بینی بارندگی و نامساعد بودن وضعیت جوی در محل سالن ابرار (بلوار معلم) و راس ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

🔷مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت ادامه داد: سخنران مراسم حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت است.

🔷وی با بیان اینکه مردم ما در روز ۹ دی سال ۸۸ با حضور حماسی خود توطئه دشمن را خنثی و بساط فتنه گران را جمع کردند ادامه داد : ۹ دی سال ۸۸ یک روز سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که در تداوم انقلاب بسیار اثرگذار است.

🔷امینی روش در خاتمه از آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی شهر جیرفت برای حضور همراه با رعایت نکات بهداشتی در این اجتماع دعوت کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =