. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 51872 تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 | 10:48 ق.ظ

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در شهرستان جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح امروز مراسم و اجتماع گرامیداشت حماسه نهم دی سال ۱۴۰۰ با حضور امام جمعه، مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان جیرفت در سالن ابرار این شهرستان برگزار شد.حجت الااسلام دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در این اجتماع گفت: یوم الله نهم دی روز بسیار بزرگ و پرافتخاری برای نظام مقدس […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز مراسم و اجتماع گرامیداشت حماسه نهم دی سال ۱۴۰۰ با حضور امام جمعه، مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان جیرفت در سالن ابرار این شهرستان برگزار شد.حجت الااسلام دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در این اجتماع گفت: یوم الله نهم دی روز بسیار بزرگ و پرافتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: فتنه‌ای که همه معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای فروپاشی انقلاب اسلامی در آن دست به دست هم داده بودند.دکتر تارم گفت: رهبری ماه‌ها قبل از انتخابات هشدار داده و به مسوولان و مردم وجود فتنه ای بزرگ را گوشزد کردند. دشمن برای هر گزینه‌ای طرح و برنامه‌ای حساب شده تدوین می‌کند و اجرای آن بعضا سال‌ها طول می‌کشد.

امام جمعه جیرفت افزود: کسانی که سال‌های سال از انتصاب به امام راحل و شهدا محبوبیت کسب کرده اند در صورت گرایش به دشمن، بهترین مهرها برای آنها هستند.ایشان بیان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ برخی از این مهرها را به کار گرفت و بر تقلب خیالی در انتخابات تاکید کرده و راهکارهای عقلایی و منطقی رهبر معظم انقلاب را نپذیرفتند.

حجت الاسلام تارم گفت: دلیل اصرار بی دلیل بر ابطال انتخابات آن بود که موجب بی اعتمادی مردم نسبت نظام و ناظران و زیرسوال رفتن تمامی انتخابات کشور می‌شد که استقلال کشور نابود و زمینه نفوذ حداکثری دشمن در کشور فراهم می‌آمد.ایشان گفت: هوشیاری رهبر مانع از تحقق اهداف شوم فتنه‌گران شد.

امام جمعه جیرفت افزود: حماسه نهم دیماه که از بصیرت مردم سرچشمه گرفته بود، پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد. برخی از خواص نیز در این برهه از سیل خروشان مردم عقب مانده و چهره واقعی‌شان هویدا شد.

حجت الاسلام دکتر تارم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی بر جهانیان دین دارد و همه وام‌دار این فرمانده مقتدر هستیم که حضور در عرصه های انقلاب تلاش برای جبران گوشه ای از مجاهدت‌های این شهید والامقام است.

در پایان این اجتماع قطعنامه قرائت شد

گفتنی است دلیل برگزاری این مراسم در سالن ابرار، پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر بارندگی شدید بود.

تصاویر: احمدنیا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نه =