. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 52974 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 12:27 ب.ظ

حلاوت آزادی برای ۵۳ زندانی واجد شرایط مرخصی پایان حبس در کهنوج

به گزارش کنارصندل، همزمان با بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از زندان کهنوج، با مرخصی پایان محکومیت۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت شد و این افراد بر اساس آیین نامه سازمان زندان ها از بند رهایی یافتند. رییس کل دادگستری استان کرمان در جریان این بازدید که با حضور مدیرکل زندان های استان […]

به گزارش کنارصندل، همزمان با بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از زندان کهنوج، با مرخصی پایان محکومیت۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت شد و این افراد بر اساس آیین نامه سازمان زندان ها از بند رهایی یافتند.

رییس کل دادگستری استان کرمان در جریان این بازدید که با حضور مدیرکل زندان های استان و قضات شهرستان کهنوج برگزار شد، با ۵۰ نفر از مددجویان نیز به صورت چهره به چهره گفت و گو و به درخواست های آنان رسیدگی‌کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در ادامه بر ضرورت حرفه آموزی زندانیان جهت اشتغال آنها تاکید کرد و گفت: توسعه آموزش های مهارتی در بین مددجویان زندان‌ها در کاهش بازگشت مجدد آنها به زندان تاثیر به سزایی دارد.

وی ضمن بیان این مطلب که معمولا زندانیان رای باز شهرستان فاقد شغل هستند، ادامه داد: باید ظرفیت های موجود در شهرستان جهت اشتغال زندانیان استفاده شود.وی همچنین بر ضرورت استفاده از پابند الکترونیک نیز تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ همچنین در محل زندان جلسه ای با حضور قضات رسید گی کننده به پرونده های کیفری با دستور کار کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ساز وکارهای قانونی جایگزین زندان بر گزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =