. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 53612 تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | 15:34 ب.ظ

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی جیرفت: دهه فجر جزء ایام الله هست و ما قدردان انقلاب هستیم

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام یونس مرسلپور امام جمعه موقت بخش اسماعیلی ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت انقلاب اسلامی یک برکت برای محرومین جهان است. 🔻وی گفت: دهه فجر جزء ایام الله است و باید آن را قدر بدانیم و در این روز مردم بار دیگر با آرمان های ش‌هدا پیمان بستند. […]

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام یونس مرسلپور امام جمعه موقت بخش اسماعیلی ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت انقلاب اسلامی یک برکت برای محرومین جهان است.

🔻وی گفت: دهه فجر جزء ایام الله است و باید آن را قدر بدانیم و در این روز مردم بار دیگر با آرمان های ش‌هدا پیمان بستند.

🔻حجت الاسلام والمسلمین مرسلپور گفت: با وجود مشکلات اقتصادی مردم اصول انقلاب را فراموش نکردند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

🔻امام جمعه موقت بخش اسماعیلی گفت: مسئولان با تمام وجود جهت رفع مشکلات این مردم قدر شناس تلاش کنند.

🔻وی افزود: مردم بخش اسماعیلی و بلوک امروز بار دیگر ثابت کردند پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و از حضور پر شور آنها در راهپیمایی خودرویی امروز بیست دوم بهمن تشکر می کنیم.

🔻امام جمعه موقت بخش اسماعیلی ضمن اشاره به سیزدهم رجب گفت: ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر را به شما مردم تبریک عرض می کنم.

🔻وی با اشاره به سرعت پایین اینترنت در منطقه گفت مسئولان چاره‌ای در این خصوص داشته باشند که دانشجویان و دانش آموزان دچارمشکل هستند.

🔻حجت الاسلام مرسلپور گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درمانگاه شهر بلوک را به طور واقعی شبانه روزی کنند نه اینکه فقط در اسم بگویند شبانه روزی است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =