. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 54117 تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 | 21:06 ب.ظ

آزمون دکتر تخصصی نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ با تدابیر ویژه کرونایی در دانشگاه جیرفت برگزار شد

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ جنوب استان کرمان با رقابت ۶۴۸ داوطلب در دانشگاه جیرفت برگزار شد.. به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جیرفت، دکتر امید علی اسماعیلی پور در حاشیه برگزاری این آزمون که با بازدید امام جمعه جیرفت و […]

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ جنوب استان کرمان با رقابت ۶۴۸ داوطلب در دانشگاه جیرفت برگزار شد..

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جیرفت، دکتر امید علی اسماعیلی پور در حاشیه برگزاری این آزمون که با بازدید امام جمعه جیرفت و رئیس دانشگاه جیرفت همراه بود افزود: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ روز جمعه در یک نوبت صبح در شش حوزه امتحانی با فاصله حداقل یک و نیم متر از یکدیگر در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که این آزمون در جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۸۰ نفر زن و ۳۶۸ نفر مرد بودند.

دکتر اسماعیلی پور با بیان این مطلب مجموعه دانشگاه جیرفت برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تلاش کردنه اند خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ نفر عوامل اجرایی این آزمون بوده اند، که توانستند به نحو احسن این آزمون را با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: این آزمون در جنوب استان کرمان تنها در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور ضمن قدردانی از حساسیت همه دستگاه‌های اجرای شهرستان جیرفت برای برگزاری این آزمون افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات، شهرداری، اورژانس ۱۱۵، مرکز بهداشت، مخابرات و اداره برق شهرستان که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون استخدامی همیاری کردند تشکر نمود.

صبح امروز امام جمعه جیرفت به همراه رئیس دانشگاه جیرفت ضمن بازدید از حوزه های برگزاری آزمون دکتر تخصصی ۱۴۰۱ از برگزار کنندگاه این آزمون که با رعایت نکات بهداشتی همراه بود قدر دانی کرد.

دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سه =