. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 54326 تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 | 13:33 ب.ظ

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اصحاب رسانه و فعالان مجازی برگزار شد

به گزارش کنارصندل، صبح امروز پنجشنبه ۱۹اسفندماه ۱۴۰۰ سرهنگ فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان مجازی گفت: تعامل با فعالان عرصه خبری در جهت حفظ نظم، انعکاس اخبار پلیس و آگاه سازی مردم، از اولویت نیروی انتظامی است. وی افزود: در افزایش ضریب امنیت، همه دستگاه ها موظف […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز پنجشنبه ۱۹اسفندماه ۱۴۰۰ سرهنگ فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان مجازی گفت: تعامل با فعالان عرصه خبری در جهت حفظ نظم، انعکاس اخبار پلیس و آگاه سازی مردم، از اولویت نیروی انتظامی است.

وی افزود: در افزایش ضریب امنیت، همه دستگاه ها موظف به همکاری هستند و نیروی انتظامی را در این مسیر کمک دهند.

سرهنگ فیروزبخت گفت: در پیشگیری از تصادفات موتوری خانواده ها نقش بسیار مهم و قابل ملاحظه ای را ایفا می کنند لذا تا حصول اطمینان کامل اقدام به خریداری موتور برای فرزند خود ننمایند.

وی با بیان اینکه پلیس با اخلالگران امنیت و نظم شهر در چهارشنبه آخرسال به شدت برخورد خواهد کرد گفت: در بحث چهارشنبه سوری آنچه که در چهارچوب هنجارها و قوانین جای دارد باید انجام شود در غیراینصورت جرم محسوب و برخورد قاطع خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با تمجید از فرهنگ بالای شهروندان عنبرآبای گفت: گاهی بعنوان شادباش افراد معدودی اقدام به تیراندازی های شبانه می کنند که در این رابطه برخورد قاطع صورت گرفته و اخیرا نیز ۲۰ نفر از این عوامل که ۱۰ نفر از ایشان داماد بودند دستگیر و مقابل میز قاضی قرار گرفته اند.

وی گفت: طبق قانون هیچ گروه موسیقی حق ندارد بعد از ساعت ۱۲ شب اقدام به مزاحمت برای مردم با صدای بلندگوها و پخش موسیقی نماید و من بعد به شدت برخورد و ابزار ایشان توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلات عید نوروز و لزوم تمهیدات لازم شهروندان جهت مسافرت های نوروزی گفت: نصب دزد گیر، استفاده از قفل های محکم و استاندارد، سپردن منزل به اشخاص قابل اعتماد و سرکشی وی بصورت مکرر می تواند در کاهش ضریب سرقت های منازل کمک کند.

ایشان عنوان داشت: طلافروشی، عمده فروشی ها، محصولات کشاورزی و مشاغل مهم بایستی هرچه سریعتر به سیستم مها (مرکز هشدار الکترونیکی) مرتبط شوند که دیگر شاهد سرقت های کلان در این زمینه نباشیم.

وی ابراز داشت: امسال با تلاش همکاران نیروی انتظامی، در بحث جرائم خشن مانند سرقت و تعدی به عنف ۴۷ درصد کاهش، درگیری و نزاع فردی ۴۷ درصد کاهش، درگیری و نزاع دسته جمعی ۹۳ درصد کاهش، آدم ربایی کاهش، دستگیری افراد دارای سلاح غیرمجاز ۱۲۳ درصد، دستگیری عاملین تیراندازی ۳ درصد، کشف قاچاق سوخت ۱۱۴ هزار لیتر بوده و میزان رضایتمندی ۹۸ درصدی مردمی طبق استخراج از سامانه ۱۹۷ نشان از تلاش خوب و مثمر متولیان فرهنگی نیز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۸ نفر از معتادان متجاهر شناسایی و به کمپ ترک‌اعتیاد معرفی شدند.

ایشان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیتی که ۱۴ الی ۱۶ ماه جاری برگزار شد گفت: در این طرح عملیاتی که بصورت رزمایش برگزار شد تعداد ۳۵ فقره سرقت کشف، یک گروگان آزاد، ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف ۳ دستگاه خودرو سوخت بر، ۱۹۸۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف، ۹۳ نفر متهم دستگیر و یک روستا کاملا پاکسازی شد.

وی در پایان از آحاد مردم شریف شهرستان عنبرآباد جهت همکاری در عناوین مختلف با پلیس و نیروی انتظامی درخواست کمک کرد و گفت: اگر همه مردم در ایجاد نظم و آرامش دغدغه و همکاری لازم را داشته باشند بعضا شاهد معضلات نخواهیم بود.

در پایان از طرف فرمانده نیروی انتظامی از فعالان عرصه خبر در شهرستان با لوح تقدیر تجلیل شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =