. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 54860 تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | 10:23 ق.ظ

افتتاحیه موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن در جیرفت

‍ به گزارش کنارصندل، طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن در شهر جیرفت افتتاح شد. مژگان سنجری مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن در حاشیه این آئین، گفت: این موسسه با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با حمایت […]

به گزارش کنارصندل، طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن در شهر جیرفت افتتاح شد.

مژگان سنجری مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن در حاشیه این آئین، گفت: این موسسه با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) راه اندازی شد.

او می گوید: این موسسه با تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) راه اندازی شده که زمینه اشتغال مستقیم حداقل ۵ نفر را فراهم می کند. 

به گفته سنجری: در این موسسه گروه های سنی مختلف با روش های فن بیان و سخنوری آشنا می شوند تا از این طریق بتوانند در جامعه با مخاطبین خود ارتباط موثرتری را برقرار کنند. 

سنجری گفت: هر فردی در هر شغلی همچون پزشکی، معلمی، مهندسی و غیره می تواند از دوره های آموزشی این موسسه بهره مند شود.

مدیر موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن گفت: کودکان و نوجوانان آموزش های خاص خود را دریافت می کنند، پرورش خلاقیت و کتابخوانی خلاق برخی از آموزش هایی است که در این موسسه به هنرجویان ارائه می شود.

سنجری می گوید: این موسسه با همکاری موسسه فرهنگی هنری ذهن خلاق و طرح با من بخوان این دوره های آموزشی را برگزار می کند. 

او می گوید: در این مراسم نهالی کاشته شد و این نهال به جهت فرهنگ سازی افتتاح هر کسب و کاری انجام شد، اگر هر فردی شروع کارش را با کاشت نهال انجام دهد چقدر زیباست و دنیا سرسبزتر می شود.

آیین افتتاح موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس اداره آموزش و پرورش، شورای شهر، رئیس خانه مطبوعات جنوب کرمان، مدیران برخی از مدارس شهرستان جیرفت و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =