. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 54539 تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | 05:19 ق.ظ

یادواره شهدای روستای رومرز بخش مرکزی جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل، عصر امروز پنجشنبه ۲۶اسفندماه ۱۴۰۰، یادواره شهدای روستای رومرز با حضور امام جمعه، رئیس اداره بنیاد شهید، جمعی از روحانیون و خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم در گلزار شهدای رومرز برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لورما، حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن تبریک اعیاد […]


به گزارش کنارصندل، عصر امروز پنجشنبه ۲۶اسفندماه ۱۴۰۰، یادواره شهدای روستای رومرز با حضور امام جمعه، رئیس اداره بنیاد شهید، جمعی از روحانیون و خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم در گلزار شهدای رومرز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لورما، حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید گفت: حضور در یادواره ها و مجالس شهدا توفیقی است که لطف شهداست و شما مهمان شهدا هستید.

حجت الاسلام تارم با اشاره به خطبه جهاد در نهج البلاغه افزود: شهدا دارای چند ویژگی هستند که اول ویژگی مجاهد و رزمنده بودن است.

ایشان ضمن قرائت آیه “ان الجهاد باب من ابواب الجنه” گفت: یکی از درب های بهشت مخصوص شهدا و رزمندگان است که خدا آن را به مجاهدین در راه خدا داده است که از این درب مجاهدین و رزمندان وارد بهشت میشوند.

امام جمعه جیرفت گفت: رزمندان و مجاهدان مقام والایی نزد خدا دارند و همه باید بدانیم که ارزش رزمنده چیست.

این یادواره با روایتگری و خاطره گویی سرهنگ رضا سیفی رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس همراه بود.

سرهنگ سیفی ضمن گلایه از عدم حضور مسولان در یادواره های شهدا عنوان کرد: دوازده شهیدی که اینجا در گلزار شهدای رومرز آرمیده اند، از دوازه خانواده مومن و متعهد هستند که جان خود را در راه امنیت و آرامش مردم اهدا نموده اند.

سرهنگ پاسدار حاج علی شهدادنژاد فرمانده اسبق سپاه شهرستان جیرفت و دبیر یادواره ضمن تشکر از عوامل برگزاری این یادواره نیز گفت: برگزاری چنین یادواره هایی در واقع ادای دین به پاس رشادت های شهدای گرانقدر است.

یادواره با مداحی کربلایی رستم امیری به پایان رسید.

گفتنی است این یادواره باشکوه به همت ستاد برگزاری یادواره، دهیاری و شورای اسلامی روستای رومرز، حوزه مقامت بسیج سیدالشهدا(ع) و پایگاههای توابع و گروه جهادی شهدای میانچیل برگزار شده بود.

تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

  1. سودابه رئیسی گفت:

    باسلام واحترام خدمت همه کسانی که در، یاری وکمک چندین شبانه روز باعشق شهدا، همکاری کردن که همچین صحنه وجایگاه مشهوری را برپاکردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =