. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 55002 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردین 1401 | 08:03 ق.ظ

نشست صمیمی فرماندهی انتظامی بافت با اصحاب رسانه برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، در واپسین روز سال ۱۴۰۰، نشست خبری سرهنگ بیدشکی فرمانده انتطامی شهرستان بافت با اصحاب رسانه در فضایی صمیمی در محل ستاد انتظامی و با حضور خبرنگاران و روسای پلیسهای تخصصی برگزار گردید. فرماندهی انتظامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از همکاری اصحاب رسانه با پلیس تقدیر کرد و بخشی از عملکردهای یکساله […]

به گزارش کنارصندل، در واپسین روز سال ۱۴۰۰، نشست خبری سرهنگ بیدشکی فرمانده انتطامی شهرستان بافت با اصحاب رسانه در فضایی صمیمی در محل ستاد انتظامی و با حضور خبرنگاران و روسای پلیسهای تخصصی برگزار گردید.

فرماندهی انتظامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از همکاری اصحاب رسانه با پلیس تقدیر کرد و بخشی از عملکردهای یکساله پلیس در این جلسه تشریح گردید.

افزایش دستگیری مجرمین، انهدام باندهای قاچاق و فساد کشف مواد مخدر ، دستگیری سارقین برخورد شدید با مجرمین قمه به دست و اراذل و اوباش نوظهور ، برخورد با مجرمین سایبری و تقویت امنیت شهروندان در مناسبتها از جمله عملکردی بود که سرهنگ بیدشکی به تشریح آن پرداخت.

این مقام امنیتی همچنین اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ میزان کشف علمی جرایم رشد داشته و میزان قابل توجهی از پروندها به کشف منتهی شده است و خوشبختانه در سال جاری هیچگونه قتلی صورت نگرفته و تصادفات فوتی وجرحی نیز کاهش داشته است ودر مجموع سال ناامنی برای مجرمین بوده است امید است در سال پیشرو نیز با همکاری فعالان رسانه مردم ومسولین شاهد شکوفایی امنیتی پایدارتر در سطح شهرستان باشیم

در پایان فرماندهی انتظامی بافت ضمن قدردانی از اصحاب رسانه مردم و مسئولین و تبریک پیشاپیش سال نو از همه آحاد مردم خواست ضمن احترام به قانون رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وحقوق شهروندی به استقبال سال جدید بروند.

شایان ذکر است فعالان عرصه مطبوعات نیز از زحمات و تلاشهای یکساله رییس پلیس و همکاران ایشان قدردانی نمودند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =