. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 55132 تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 | 13:43 ب.ظ

شطرنج‌باز جیرفتی قهرمان جام بلیتس خاوران شد

به گزارش کنارصندل، مهدی ارمبین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقه بلیتس بین المللی جام خاوران با حضور ۱۸۸ بازیکن برگزار شد گفت: در این مسابقات بازیکنانی از چهار کشور ایران، عراق، افغانستان و دانمارک با هم به رقابت پرداختند. وی افزود: مسابقه بلیتس بین المللی جام خاوران در […]

به گزارش کنارصندل، مهدی ارمبین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقه بلیتس بین المللی جام خاوران با حضور ۱۸۸ بازیکن برگزار شد گفت: در این مسابقات بازیکنانی از چهار کشور ایران، عراق، افغانستان و دانمارک با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقه بلیتس بین المللی جام خاوران در ششم فروردین ماه سال جاری در ۱۱ دور به روش سوئیسی برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت تصریح کرد: پوریا درینی استاد بزرگ شطرنج با کسب ۱۰.۵ امتیاز بدون شکست موفق به کسب جایگاه نخست این رقابت ها شد.

وی ادامه داد: باراد یگانگی از رشت با ۹.۵ امتیاز و امیررضا خراسانی از سمنان با ۹ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان جیرفت کسب این موفقیت را به جامعه ورزشی استان کرمان بویژه شهرستان جیرفت تبریک گفت و بر توجه بیشتر به ورزش پایه برای پرورش ورزشکاران حرفه ای تاکید کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =